• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

FrieslandCampina va vinde divizia independenta de inghetata Napoca catre Unilever

FrieslandCampina va vinde divizia independenta de inghetata Napoca catre Unilever

FrieslandCampina, unul dintre cei mai importanti producatori de lactate de pe piata din Romania, a anuntat vanzarea operatiunii de inghetata Napoca catre Unilever, unul dintre cei mai mari producatori de produse de larg consum din lume. Achizitia este in proces de aprobare de catre Consiliul Concurentei.

FrieslandCampina Romania va continua productia de inghetata pentru Unilever Romania in fabrica Napolact din Cluj-Napoca. Produsele Napoca vor fi integrate in portofoliul Unilever de indata ce tranzactia este aprobata de Consiliul Concurentei.

Un numar de 29 de angajati Napoca vor face parte din noua operatiune condusa de Unilever. Acestia vor beneficia de suportul departamentului de resurse umane din cadrul Unilever, in toate procedurile oficiale.

Napolact va continua sa fie unul din brandurile cheie in portofoliul de produse lactate al FrieslandCampina, tranzactia realizata nu va afecta in niciun mod operatiunile cu privire la partea de lactate sau brandul Napolact.

Ian Gearing, Managing Director al FrieslandCampina Romania, a declarat ca este multumit de tranzactia realizata, deoarece va permite managementului companiei sa se concentreze pe dezvoltarea portofoliului de produse lactate pe plan local. Acesta a adaugat ca intelegerea realizata este benefica pentru ambele parti implicate, deoarece ofera siguranta angajatilor care au ajutat la construirea brandului. Totodata, acesta este increzator ca divizia de inghetata nu ar fi putut avea un administrator mai bun decat Unilever, lider la nivel global pe acest segment.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//