• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Unilever se va lansa pe piata de inghetata din Romania

Unilever se va lansa pe piata de inghetata din Romania

Ca parte a strategiei de crestere in Europa Centrala si de Sud, Unilever a anuntat intrarea pe piata de inghetata din Romania. In acest fel, Unilever aduce in intreaga tara unele dintre cele mai bine vandute marci de inghetata din lume, apartinand companiei.

Ca parte a acestei decizii, compania anunta achizitia legendarei marci romanesti de inghetata Napoca, oferita spre vanzare de catre actualii ei proprietari anul trecut. Tranzactia este supusa aprobarii Consiliului Concurentei, o procedura care se va finaliza in urmatoarele trei pana la patru luni. Valoarea tranzactiei nu este comunicata.

In afara de bine cunoscutele Magnum si Carte d’Or, portofoliul de produse Unilever va include marcile Cornetto, Viennetta si Big Milk. Acestora li se vor adauga produsele sub marca Napoca, odata ce achizitia este aprobata. Produsele traditionale Unilever se vor vinde sub simbolul inimii Algida, marca folosita de Unilever in Italia, tara considerata adevarata casa a inghetatei de calitate. Produsele Unilever vor putea fi gasite in magazine incepand cu luna martie 2009.

"Inghetata reprezinta o parte importanta a Unilever si credem ca este momentul potrivit pentru a explora aceasta oportunitate si in Romania, unde piata de inghetata se situeaza in jurul valorii de 160 de milioane de euro", a declarat Alexandra Gatej, presedintele Unilever South Central Europe. "Romanii iubesc inghetata si sunt incantata sa le putem oferi produsele noastre la preturi accesibile".

Decizia de a lansa inghetata in Romania  este fireasca pentru evolutia companiei, care si-a inceput activitatea locala in 1995 si este una dintre cele mai importante pe piata bunurilor de larg consum. Portofoliul Unilever include margarinele Rama si Delma, detergentii Dero si Omo, ceaiurile Lipton si supele Knorr, condimentele Delikat.

"Cresterea cererii pentru produse de calitate face ca piata de inghetata sa fie extrem de atractiva. Avem o experienta unica pe piata internationala de inghetata, mai ales in inovatia produselor, dar si in punerea lor pe piata. Lansarea de astazi aduce o completare valoroasa structurii actuale a companiei noastre. Aceasta decizie, o investitie pe termen lung pentru noi, reprezinta respectarea promisiunii facute fata de potentialul, consumatorii si angajatii Unilever din aceasta regiune".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//