• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Porsche Bank a inregistrat rezultate in crestere pentru 2008, comparativ cu 2007

Porsche Bank a inregistrat rezultate in crestere pentru 2008, comparativ cu 2007

Porsche Bank, singura banca din Romania specializata in credite auto, a inregistrat o crestere semnificativa in 2008, comparativ cu 2007, in ciuda conditiilor dificile de pe piata creditelor si de pe piata auto. Astfel, Porsche Bank a finantat cu 78% mai multe credite auto, adica 1.708 contracte noi incheiate anul trecut, cu o valoare totala de 32,3 milioane euro, in comparatie cu 18,2 milioane euro in 2007.

"Avantajul nostru cheie este conceptul one-stop shop, care inseamna ca un client rezolva toate aspectele legate de cumpararea unei masini printr-o singura vizita la dealerii nostri auto; acest avantaj este tot mai apreciat de clientii nostri", a spus Kurt Leitner, CEO al Porsche Finance Group (PFG).

"Alt avantaj il constituie faptul ca Porsche Finance Group are acces la surse de finantare solide, ceea ce ne-a facut sa incepem anul 2009 in forta. Pe baza criteriilor noastre de evaluare stabilite individual, vom continua sa oferim finantare clientilor nostri, ca si pana acum".

"Banca Nationala a aprobat recent ca Porsche Bank sa creasca gradul de indatorare al clientilor pana la 65% din veniturile eligibile ale acestora, ceea ce garanteaza faptul ca banca are referinte solide cum ar fi un bun management al riscului si accesul la surse solide de finantare", a adaugat Kurt Leitner.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//