Incepand cu luna februarie 2009, in urma procesului de rebranding, Interamerican a ~ devenit Eureko pe piata din Romania. Acum, Eureko, unul dintre cele mai ~ importante grupuri financiare din Europa, se adreseaza romanilor prin intermediul primei sale ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Ogilvy Romania a creat noul spot TV Eureko
Incepand cu luna februarie 2009, in urma procesului de rebranding, Interamerican a devenit Eureko pe piata din Romania. Acum, Eureko, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa, se adreseaza romanilor prin intermediul primei sale campanii media locale.
Campania integrata de comunicare debuteaza cu spotul TV "Despre tine. Despre incredere" produs de Ogilvy Romania.
"Am realizat acest spot cu gandul la obiectivele pe care Eureko le urmareste in Romania: concentrarea pe produse de asigurari de viata, pensii si asigurari de sanatate astfel incat atat clientii actuali cat si viitorii nostri clienti sa aiba incredere ca beneficiaza de cele mai inovatoare servicii", a declarat Adina Rotileanu, Director Marketing & PR Eureko Romania.
"Ideea creativa a spotului a pornit de la faptul ca Eureko face deja parte din viata romanilor, fiind alaturi de acestia in momentele firesti ale vietii de zi cu zi - atunci cand sunt la plimbare in parc, la o cina romantica, cu prietenii la un meci de fotbal sau in timpul spectacolului.
"Despre tine. Despre incredere" vorbeste despre miile de romani care au ales deja sa fie parte a familiei Eureko si care intampina cu incredere oportunitatea apartenentei la un grup financiar international care si-a dobandit reputatia de a fi inovator, de incredere si cu servicii care depasesc asteptarile", au declarat, intr-un comunicat remis BrandInfo.ro, oficialii Eureko.
Campania se va desfasura pentru o perioada de o luna, februarie–martie 2009, si va avea componente de TV, print, radio, precum si o componenta neconventionala pe segmentele internet si outdoor.
Din partea Eureko Romania au contribuit la aceasta campanie: Adina Rotileanu – Director Marketing & PR si Shaun Russell – Chief Commercial Officer.
Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Ciprian Tudor – Creative Director, Donald Simionoiu - Senior Art Director, Alexandra Murray – Group Account Director, Daniela Ioan – Account Manager, Oana Boghici - AV Producer.
Dezvoltarea si implementarea strategiei de media este realizata de catre MindShare Romania: Mirabela Pricopi – Mindshare Director, Client Leadership si Elena Raduta – Mindshare Manager, Exchange.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info