• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grupul UniCredit a fost premiat de doua ori de catre Revista Global Finance

Grupul UniCredit a fost premiat de doua ori de catre Revista Global Finance

Revista Global Finance, una dintre cele mai importante publicatii internationale, a desemnat UniCredit Group drept "Cel mai bun furnizor de Trade Finance in 2009" din Europa Centrala si de Est, Austria si Polonia si "Cea mai buna banca pentru Servicii de Plati si Colectare din ECE in 2009". Decisive pentru castigarea premiilor au fost, printre alte aspecte, volumul de business, cota de piata, inovatiile pe linia de produse, serviciile si politica de pret din tarile Europei Centrale si de Est.

Grupul UniCredit se afla printre primele trei institutii financiare din Europa pe zona de transaction banking, Divizia Global Transaction Banking oferind produse, servicii si solutii pe urmatoarele segmente: cash management (managementul lichiditatilor) si eBanking, trade finance (finantarea fluxurilor comerciale) si finantari structurate si ale exporturilor.

In Romania, Global Transaction Banking (GTB) a aparut in anul 2008 prin comasarea a trei departamente de produse din cadrul diviziei corporate – Managementul lichiditatilor, Trade Finance si Banci Corespondente, – ca o modalitate de a maximiza business-ul pe aceste segmente.

"Prin intermediul Global Transaction Banking, reunim sub aceeasi umbrela serviciile de management al lichiditatilor si finantare a fluxurilor comerciale, deci de la produsele si serviciile traditionale cum sunt garantiile bancare, acreditivele, incasso, forfetarea pana la solutii avansate de finantare a afacerii", a declarat Antoaneta Curteanu, Director Corporate al UniCredit Tiriac Bank.

"In aceasta categorie se inscriu si serviciile de finantare a tranzactionarii de marfuri, segment pe care avem o pozitie buna prin prisma contractelor cheie incheiate si prin care raspundem nevoilor de finantare pre-export ale unor mari jucatori atat de pe piata locala, cat si companii multinationale, acoperind toate etapele din lantul de productie – de la expediere, transport si depozitare, pana la vanzarea catre intermediarii externi, pe baza de garantii cu stocuri si creante".

Serviciile de management al lichiditatilor includ aplicatii electronice pentru gestionarea incasarilor si platilor, servicii de colectare si reconciliere, acceptarea la plata a cardurilor, carduri de business pentru companii etc.

De la finantari pre-livrare pana la preluarea riscului de contra-partida, experienta globala si relatiile de corespondent ale Grupului cu institutii financiare din toate zonele geografice, permit bancii sa ofere cele mai eficiente solutii si sa abordeze cele mai exigente tranzactii.

Totodata, banca ofera asistenta de specialitate pentru beneficiarii fondurilor europene post-aderare si produse destinate implementarii proiectelor cu finantare europeana, participand activ la eforturile de accesare a celor peste 33 de miliarde de euro, bugetul instrumentelor structurale pentru Romania in intervalul de programare 2007-2013.

"Prin numarul mare si prin experienta acumulata de specialistii in produse de management al lichiditatilor, electronic banking, finantari structurate si finantari de export, banca va continua sa anticipeze si sa raspunda cererii tot mai mari de produse personalizate si avansate tehnologic", a concluzionat Antoaneta Curteanu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//