• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Raiffeisen International a inregistrat un profit de 982 milioane euro in 2008

Raiffeisen International a inregistrat un profit de 982 milioane euro in 2008

Decizia de a publica rezultatele preliminare s-a datorat conditiilor actuale de incertitudine de pe piata. Informatiile din acest comunicat se bazeaza pe cifre neauditate. Raportul anual complet, care va include toate detaliile cu privire la anul financiar 2008, va fi prezentat pe 26 martie.

Desi trimestrul al patrulea al 2008 a fost unul foarte dificil pentru toata industria bancara, Raiffeisen International Bank-Holding AG a reusit sa isi atinga tintele propuse pentru 2008 si sa obtina din nou, rezultate anuale record. Profitul consolidat (dupa impozitare si plata intereselor minoritare) a crescut cu 17 procente, la 982 milioane de euro.

Un factor cheie pentru obtinerea acestui rezultat l-a reprezentat venitul net din dobanzi, care a crescut cu aproximativ 34 de procente, pana la 3,2 miliarde de euro. Provizioanele pentru pierderi din deprecierea activelor au fost majorate la 780 milioane de euro, mai mult decat dublu fata de suma din 2007 (357 milioane de euro).

Aceasta crestere semnificativa reflecta abordarea conservatoare fata de managementul riscurilor practicata de Raiffeisen International, oferindu-i totodata un spatiu de manevra pentru a absorbi riscurile viitoare. La aproximativ 1,5 miliarde euro, venitul net din comisioane  a crescut cu mai mult de 20 de procente fata de anul trecut. Profitul din tranzactionare a crescut cu 31%, la 168 milioane de euro, în timp ce cheltuielile administrative generale  au crescut cu numai 21%, la 2,6 miliarde de euro (2007: 2,2 miliarde euro).

"Aceste cifre preliminare sunt dovada clara ca modelul nostru de afaceri functioneaza chiar si in conditii economice extraordinar de dificile", a afirmat Presedintele Raiffeisen International, Herbert Stepic. Pentru a consolida bazele acestui model, compania a implementat o serie de masuri ce includ: imbunatatirea continua a standardelor sale inalte de management al riscului si constituire a garantiilor, stoparea creditarii in franci elvetieni, reducerea generalizata a creditelor in valuta, oprirea la nivel de grup a programului de extindere a retelei si reduceri de personal in Ucraina si Ungaria.

In 2008, Raiffeisen International a acordat o atentie deosebita cresterii depozitelor de la clienti, reusind sa creasca volumul acestora la 44,2 miliarde euro la finalul anului, cu 9% fata de perioada similara a anului trecut. "Am reusit sa ne intarim substantial baza de depozite si lichiditatea in general, desi am inregistrat o scadere destul de importanta a depozitelor de la clienti,  datorita crizei financiare, mai ales in urma evenimentelor din septembrie. Acest lucru reflecta pozitia noastra excelenta pe piata din regiune si gradul inalt de incredere pe care clientii nostri il au in marca Raiffeisen", a adaugat Herbert Stepic.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//