• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profitul net al GarantiBank Turcia a crescut cu 15% in 2008

Profitul net al GarantiBank Turcia a crescut cu 15% in 2008

Profitul net consolidat al GarantiBank Turcia a ajuns la 1.891 milioane lire turcesti (1.244 milioane dolari sau 879 milioane euro). Excluzand castigurile exceptionale obtinute din vanzarea actiunilor la subsidiarele de asigurari si pensii, precum si din serviciile de custodie, profitul net a crescut cu 15%.

Banca a inregistrat active in valoare de 99,04 miliarde lire turcesti (65,2 miliarde dolari sau 46 miliarde euro) si a acordat credite in suma de 67,3 miliarde lire turcesti (44,3 miliarde dolari sau 31,3 miliarde euro), in crestere cu 27% fata de sfarsitul anului 2007. Rentabilitatea capitalurilor proprii a fost de 22%, iar rentabilitatea activelor de 2,1%.

In timpul crizei, GarantiBank a mentinut o structura financiara extrem de lichida, puternica si echilibrata, bazata pe capitaluri proprii solide. Cu ajutorul unui sistem de gestionare a riscurilor bine dezvoltat si cu o abordare proprie a productivitatii operationale, GarantiBank a reusit sa inregistreze o rata de crestere a activelor de 30%, superioara celei inregistrate de sistemul bancar din aceasta tara. Banca nu a incetat sa sustina economia nici in perioada de criza, fiind institutia care a acordat cel mai mare numar de credite in Turcia.

In scopul de a-si imbunatati calitatea serviciilor, GarantiBank si-a continuat investitiile si in 2008, cand a deschis 138 de agentii, ajungand la o retea formata din 730 de unitati. Cu o retea de peste 325.000 de terminale POS, banca are cea mai mare retea de comercianti parteneri din Turcia. Totodata, detine o retea de 2.600 ATM-uri, iar numarul de clienti  a crescut cu 1,2 milioane in ultimul an. In prezent, in Turcia, fiecare al patrulea utilizator de internet banking face tranzactii prin intermediul www.garanti.com.tr.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//