• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ogilvy& Mather a anuntat lansarea noului catalog Ikea 2009

Ogilvy& Mather a anuntat lansarea noului catalog Ikea 2009

Ogilvy& Mather, agentia de brand a Ikea, a dezvoltat recent campania de comunicare care anunta lansarea noului catalog Ikea pentru 2009. Derulata in outdoor si radio, campania beneficiaza si de o serie de executii neconventionale, menite a atrage atentia asupra continutului catalogului intr-o maniera de impact. 

In editia consacrata anului 2009, catalogul  Ikea surprinde printr-un nou format. O coperta care atrage, un continut complex si plin de inspiratie sunt factori sau "ingrediente" care au facut ca brieful pentru aceasta campanie sa starneasca entuziasmul echipei Ogilvy& Mather. 

"Catalogul Ikea este un element foarte important al modelului de afacere al Ikea, al intregului proces de relationare dintre Ikea si clientii sai, fiind un important vehicul al identitatii si valorilor brandului. De aceea, felul in care catalogul este comunicat publicului larg este complex si necesita atentie sporita in gestionarea mesajelor campaniei, care se refera atat la anuntarea livrarii sale iminente, cat si la rolurile indeplinite de catalog pentru utilizatori.

Campania curenta isi propune sa  aduca notorietate noului catalog asa incat sa fie asteptat si recunoscut usor ca fiind de la Ikea, precum si sa explice beneficiile pe care acesta le aduce posesorilor sai", a declarat Alexandra Theodorescu, Client Service Director Ogilvy& Mather.

Sarcina agentiei a fost aceea de a pune in lumina caracteristicile si beneficiile noului catalog intr-un mod cat mai elocvent pentru publicul tinta – un public larg si eterogen, fiind practic reprezentat de catre destinatarii catalogului, adica locuitorii Capitalei si ai imprejurimilor acesteia.

Conceptul creativ evaluat ca fiind cel mai relevant (si in consecinta ales pentru a fi implementat) se bazeaza pe comparatia catalogului, termenii paralelei punctand foarte bine cele mai multe din avantajele noului catalog. "Ca o calatorie in viitorul casei tale", "Ca o harta cu 4000 de comori", "Ca o busola intre 4000 de produse", "Ca o vizita la magazinul Ikea, lunga de un an" sunt doar cateva din headline-urile care vor insoti trecatorii in plimbarile prin Bucuresti sau vecinatatea sa.

Pe langa mash-urile si billboard-urile clasice, echipa Ogilvy a dezvoltat si o serie de executii OOH speciale, care expliciteaza foarte direct modul in care catalogul va intra in casele milioanelor de oameni.

"Din 1 septembrie catalogul Ikea e din nou la usa ta!" – afirma headline-ul alaturi de un catalog 3D agatat de o clanta uriasa. Iluminate, stralucitoare, cataloagele Ikea ies din suprafata standard de decor a panourilor, anuntand trecatorii ca sunt pe cale sa soseasca la usa lor.

O adevarata provocare a constituit-o si realizarea tehnica a acestor executii speciale, provocare careia producatorii echipei Ogilvy i-au facut fata cu succes. Cel mai mare catalog din aceasta campanie are aproximativ 32 mp, mai exact cat suprafata unei garsoniere nedecomandate.

"O idee buna este o idee simpla. Catalogul Ikea vine direct la usa ta, asadar am construit clante si cataloage gigantice care impanzesc tot orasul. Am vrut ca oamenii sa astepte venirea noului catalog, dar si sa inteleaga faptul ca li se aduce la usa un magazin si un stil de viata", a declarat Cristi Simion, Copywriter Ogilvy& Mather.

La realizarea acestei campanii au lucrat echipa clientului, reprezentata de Camelia Ganga (Marketing Coordinator Ikea), echipa Ogilvy& Mather si colegii de la Mediaedge:cia, partenerul de media al Ikea.

Din partea Ogilvy& Mather, echipa a constat din tandemul Cristian Simion – Copywriter si Cristian Dita – Art Director, Lilian Neagu – Director de productie si un trio de DTP-isti (Sabin Dinca, Robert Oancea si Razvan Moroianu), sub supervizarea echipei de client service formata din Raluca Anghel (Junior Account Executive), Cristina Visan (Account Manager) si Alexandra Theodorescu (Client Service Director).

Echipa Mediaedge:cia care s-a ocupat de planificarea media a campaniei este constituita din Catalin Zahariea – Media Planner, Loredana Vasile – Strategic Media Planner si Lucia Gradisteanu - Media Manager.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//