• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Rusu+Bortun Brand Growers a castigat pitch-ul Rama

Rusu+Bortun Brand Growers a castigat pitch-ul Rama

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a castigat licitatia organizata pentru Romania de Unilever South Central Europe pentru brandul Rama. Agentia va oferi servicii de strategie, design si comunicare de brand pentru un proiect integrat de comunicare apartinand Rama, pe parcursul anului 2009.

Selectia agentiei s-a facut printr-o licitatie la care au participat 5 agentii din Romania, iar procesul de alegere al agentiei a durat timp de 3 luni.

"Pitch-ul Rama a inceput intr-o dimineata de toamna, cu un numar necunoscut pe ecranul mobilului. Telefonul ar fi putut foarte bine sa nu sune intrucat pe vremea aceea n-aveam contactul pus pe site si eram, din nefericire pentru noi, destul de greu de gasit. Din fericire, clientul a insistat si a reusit sa dea de noi si sa ne invite la pitch. Ne-am mirat, am multumit Celui de Sus si clientului pentru provocare, si-apoi ne-am apucat de treaba.

Dupa prima prezentare am sperat, dar n-am fi bagat mana-n foc, dupa a doua am fi bagat mana-n foc, dar ne era frica sa speram. Pana la urma a iesit bine si acum nu ne ramane decat sa recompensam increderea prin rezultate", povesteste Catalin Rusu, Managing Partner&Creative Director la Rusu+Bortun Brand Growers.

Din echipa Rusu+Bortun care a pus umarul la castigarea licitatiei au facut parte: Andra Baltoiu (Strategic Planner), Marc Bortun (Creative Partner), Tudor Nastase (Designer) si Catalin Rusu (Creative Director).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//