• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Propaganda s-a ocupat de noua imagine a Pate Ardealul

Propaganda s-a ocupat de noua imagine a Pate Ardealul

Noua campanie de imagine pentru Pate Ardealul vine in completarea relansarii acestui brand, ce a avut loc acum 2 ani, in 2006, in care se anunta noul ambalaj si noua reteta.

"Premisele pentru noua comunicare erau bune, intrucat plecam la drum cu un brand conturat. Numele in sine induce si aduce din start un UNIVERS. Un loc pitoresc. Cu istorie. Cu eroi. Cu traditie culinara. Si cu oameni mandri, simpli, gospodari, harnici si seriosi. Care vorbesc dulcele grai ardelenesc. Si nu se grabesc.

De asemenea, sloganul "Bine facut!" transmite pe de o parte modul temeinic in care ardelenii stiu sa faca lucrurile si vorbeste despre reteta delicioasa, despre gustul natural si proaspat. Provocarea a fost sa conturam si mai clar universul din jurul brandului, a valorilor, personalitatii si stilului acestuia.

Startul colaborarii cu Orkla Foods s-a intamplat anul trecut. Am participat la un pitch pe un alt brand din portofoliul lor, pe care l-am castigat. Si de atunci ni s-au intamplat numai lucruri bune. Un proiect frumos a generat o relatie frumoasa si alte proiecte la fel. Asa am ajuns anul acesta sa incepem sa lucram pentru Pate Ardealul", a declarat Madalina Oanta, Client Service Director Propaganda.
 
Conceptul campaniei porneste de la o trasatura esentiala a ardelenilor si anume: seriozitatea, trasatura care continua linia initiala de comunicare. Campania isi propune, pe langa exprimarea atributelor produsului si anuntarea unei noutati - cutia de 300 de grame - o portie zdravana pentru familie sau pentru mancaciosii de pate.
 
"Am incercat sa redam ideea noii campanii de imagine foarte simplu, puternic, incat sa poti concluziona usor cat de seriosi sunt ardelenii si cat de seriosi suntem noi, in ceea ce priveste Pate-ul Ardealul. Am dramatizat-o in meticulozitate. Ardelenii fac foarte constiincios tot ceea ce fac. Sunt cu adevarat meticulosi, preocupati, rigurosi, fac totul metodic”, explica Andrei Tripsa, Creative Director Propaganda.

A fost  aleasa metoda comunicarii pe TV, printr-o serie de spoturi, pentru ca era nevoie de un mediu dinamic care sa exprime cat mai fidel universul nou creat. Reprezentarea acestui univers a fost esentializata la un sat, suspendat in timp si rupt de lume, populat de oameni care isi iau treaba foarte in serios, cand vine vorba de pateu.
 
"Din cauza meticulozitatii lor i-am prezentat pe ardeleni drept pedanti, preocupati in mod exagerat de amanunte, minutiosi. Ardelenii, preocupati intr-un mod ardelenesc de amanunte! Si in acest sat bine definit vedem ardeleni carismatici care au tot felul de discutii, preocupati fiind de atributele produsului: usor de intins, satios si o portie zdravana", a completat Andrei Tripsa, Creative Director Propaganda.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//