• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Gav a lansat prima parte a campaniei pentru aniversarea Billa 10 ani

Gav a lansat prima parte a campaniei pentru aniversarea Billa 10 ani

Agentia de publicitate Gav a lansat campania "Billa 10 ani", in urma castigarii licitatiei organizate de lantul de supermagazine in perioada octombrie-decembrie 2008. Prima parte a campaniei foloseste drept suporturi media TV, radio, POSM, web si outdoor. Primele executii TV sunt spoturile "Cotletul", "Painea" si "Rosia", care vor rula pe cele mai importante canale nationale TV in perioada februarie-martie 2009.

Obiectivele comune, pe termen mediu si lung, reprezinta sustinerea imaginii Billa pe piata din Romania si sublinierea avantajelor competitive Billa in segmentul FMCG.

"Provocarea brief-ului a constat in a anunta aniversarea celor 10 ani de Billa pe piata romaneasca, fara a ne limita la acest subiect. Ambitia noastra a fost sa realizam mai mult decat o campanie punctuala, am vrut sa ne aducem contributia la construirea imaginii Billa. Am cautat, astfel, elemente care sa asigure continuitate comunicarii din anii trecuti.

Asa s-au nascut niste personaje simpatice si memorabile (Cotletul, Painea si Rosia), in jurul carora se va construi intreaga campanie si care scot Billa din tiparele rezervate comunicarii de retail food – acele povesti de gospodarie, pataniile in familie, glumitele intre vecine si asa mai departe. Dimpotriva, abordarea noastra presupune prezentarea, intr-un mod amuzant, a modului foarte strict de selectie a produselor, prin blocarea accesului in magazin a oricarui "intrus" care nu respecta exigentele Billa", a declarat Marius Rosu, Creative Director Gav.

"Aniversarea celor 10 ani pe piata romaneasca este un moment de mare importanta pentru noi, intrucat incununeaza eforturile noastre de a oferi calitate clientilor, inca de la deschiderea primului magazin Billa, in cartierul bucurestean Titan. Am ales Gav ca parteneri pentru ca ne-a placut abordarea creativa si faptul ca nu s-au limitat la comunicarea aniversarii, ci au ales sa ne cunoasca mai bine, sa intareasca imaginea Billa, profitand de acest moment. Sunt increzator ca vom avea o colaborare plina de satisfactii", a declarat Sabin Fane, Director Marketing Billa Romania.

Echipa Gav responsabila pentru comunicarea Billa este formata din Lucian Georgescu (Managing Partner), Lorena Stoica (Account Director), Marius Rosu (Creative Director) si Puiu Oncescu (Art Director).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//