Agentia de publicitate Gav a lansat campania Billa 10 ani, in urma ~ castigarii licitatiei organizate de lantul de supermagazine in perioada octombrie-decembrie 2008. Prima ~ parte a campaniei foloseste drept suporturi media TV, radio, POSM, web si ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Gav a lansat prima parte a campaniei pentru aniversarea Billa 10 ani

Agentia de publicitate Gav a lansat campania "Billa 10 ani", in urma castigarii licitatiei organizate de lantul de supermagazine in perioada octombrie-decembrie 2008. Prima parte a campaniei foloseste drept suporturi media TV, radio, POSM, web si outdoor. Primele executii TV sunt spoturile "Cotletul", "Painea" si "Rosia", care vor rula pe cele mai importante canale nationale TV in perioada februarie-martie 2009.
Obiectivele comune, pe termen mediu si lung, reprezinta sustinerea imaginii Billa pe piata din Romania si sublinierea avantajelor competitive Billa in segmentul FMCG.
"Provocarea brief-ului a constat in a anunta aniversarea celor 10 ani de Billa pe piata romaneasca, fara a ne limita la acest subiect. Ambitia noastra a fost sa realizam mai mult decat o campanie punctuala, am vrut sa ne aducem contributia la construirea imaginii Billa. Am cautat, astfel, elemente care sa asigure continuitate comunicarii din anii trecuti.
Asa s-au nascut niste personaje simpatice si memorabile (Cotletul, Painea si Rosia), in jurul carora se va construi intreaga campanie si care scot Billa din tiparele rezervate comunicarii de retail food – acele povesti de gospodarie, pataniile in familie, glumitele intre vecine si asa mai departe. Dimpotriva, abordarea noastra presupune prezentarea, intr-un mod amuzant, a modului foarte strict de selectie a produselor, prin blocarea accesului in magazin a oricarui "intrus" care nu respecta exigentele Billa", a declarat Marius Rosu, Creative Director Gav.
"Aniversarea celor 10 ani pe piata romaneasca este un moment de mare importanta pentru noi, intrucat incununeaza eforturile noastre de a oferi calitate clientilor, inca de la deschiderea primului magazin Billa, in cartierul bucurestean Titan. Am ales Gav ca parteneri pentru ca ne-a placut abordarea creativa si faptul ca nu s-au limitat la comunicarea aniversarii, ci au ales sa ne cunoasca mai bine, sa intareasca imaginea Billa, profitand de acest moment. Sunt increzator ca vom avea o colaborare plina de satisfactii", a declarat Sabin Fane, Director Marketing Billa Romania.
Echipa Gav responsabila pentru comunicarea Billa este formata din Lucian Georgescu (Managing Partner), Lorena Stoica (Account Director), Marius Rosu (Creative Director) si Puiu Oncescu (Art Director).
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info