• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Nokia a deschis Ovi Store

Nokia a deschis Ovi Store

Nokia a lansat Ovi Store, primul magazin de continut si aplicatii, care personalizeaza continutul in functie de retelele sociale si locatia geografica a fiecarui utilizator. De asemenea, Nokia a facut accesul la email de pe telefonul mobil mai usor decat orcand, prin lansarea dispozitivelor Nokia E75 and Nokia E55, care deschid accesul catre cele mai utilizate serviciii de email din lume si dispun de cele mai avansate solutii email dezvoltate pana acum de Nokia.

In plus, Nokia a lansat cel mai nou telefon din gama Navigator, Nokia 6710 Navigator si Nokia 6720 classic, continuand traditia telefoanelor Nokia adresate segmentului mediu care ofera experiente mobile superioare.
 
"Datorita acestor solutii, oamenilor le va fi mai usor sa stabileasca prioritati si sa gaseasca lucrurile care conteaza cu adevarat in viata personala si profesionala, prin aplicatii inedite, navigatie mobila imbunatatita si acces la email printr-un singur clic", a afirmat Olli-Pekka Kallasvuo, presedinte si CEO Nokia.

"In climatul economic actual, toata lumea acorda mai multa atentie costurilor si beneficiilor tehnologiei. Dispozitivele si serviciile anuntate astazi reflecta angajamentul Nokia de a livra solutii cu impact puternic la preturi accesibile, fara a fi necesare compromisurile".

"Consideram ca datorita pozitiei noastre la nivel global si a dorintei noastre de a personaliza Internetul prin servicii precum "Social Location", suntem intr-o pozitie favorabila pentru stabilirea unor noi standarde in domeniul inovatiilor si al serviciilor de Internet optimizate, de care va beneficia toata lumea", a afirmat Kallasvuo.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//