• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Geplast a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri in crestere cu 25%

Geplast a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri in crestere cu 25%

Distribuitorul de materiale pentru constructii si industria publicitara Geplast a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri in crestere cu 25% fata de anul precedent in urma unei politici sustinute de investitii.

Compania a investit 2 milioane de euro in deschiderea unui nou centru logistic in Bucuresti si  a consolidat reteaua nationala de distributie formata din 12 depozite in principalele orase din tara (Bucuresti, Constanta, Cluj, Timisoara, Brasov, Iasi, Craiova, Galati, Baia Mare, Sibiu, Bacau, Oradea).

Anul 2009 reprezinta pentru Geplast o perioada de consolidare pe piata materialelor pentru constructii si industria publicitara, in ciuda instabilitatii acestor piete. "Pentru 2009 estimam o crestere moderata de 5-7%, avand in vedere stagnarea pietei imobiliare si reticenta de pe piata de productie publicitara. in acelasi timp insa, vizam consolidarea pozitiei noastre in regiune si extinderea gamei actuale de produse", a declarat Gabi Bordeianu, Sales Manager Romania si Bulgaria, Geplast.

Pe plan national, Geplast isi propune sa lanseze doua game noi de produse, ce vor completa cele 3 divizii ale companiei: sisteme arhitecturale si de constructii, metale si materiale pentru productia publicitara.

Pe plan regional, compania estimeaza o dublare a cifrei de afaceri pentru subsidiara din  Sofia – Bulgaria, in urma rezultatelor excelente obtinute anul trecut pe aceasta piata. Extinderea in plan regional va continua in 2009 prin deschiderea unei noi subsidiare la Belgrad – Serbia, in trimestrul al treilea.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//