• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Comerciala Carpatica a incheiat 2008 cu rezultate financiare pozitive

Banca Comerciala Carpatica a incheiat 2008 cu rezultate financiare pozitive

In decursul anului 2008, Banca Comerciala Carpatica s-a concentrat pe masuri care sa asigure o gestionare mai buna a portofoliului pe termen mediu si lung. In acest sens, a fost incetinit ritmul de creditare (creditele au crescut cu 4% per sold), in special cel al populatiei unde au fost depistate semnale de supraindatorare inca din anul 2007 (creditele acordate populatiei reprezinta aproximativ 14% din totalul portofoliul de credite). De asemenea, au fost centralizate deciziile de aprobare a creditelor atat pentru agentii economici cat si pentru populatie ceea ce a permis un control mai bun a riscului de credit.

Indicatori importanti pana in anul 2008 ca profitul si cota de piata au trecut pe plan secundar ca importanta, conducerea bancii focalizandu-se pe lichiditate, solvabilitate si calitatea portofoliului. Aceste masuri au fost incununate de succes intrucat banca are o lichiditate imediata foarte buna si o solvabilitate peste media sectorului bancar. O directie importanta in anul 2008 a fost aceea de a nu mai deschide noi unitati, ci de a le intari pe cele deschise in anul 2007 pentru a asigura rentabilizarea lor.

"Anul 2008 a fost un an greu pentru toata lumea. Nimeni nu a prevazut dimensiunile crizei, problemele unora privind echilibrul dintre surse si credite, nivele aberante la depozite practicate de unii concurenti. Toti acesti factori au dus la ingustarea spatiului de manevra in gestionarea de profituri mari. Important este totusi ca am incheiat anul financiar 2008 pozitiv. Pentru anul 2009, BCC are strategii coerente privind o buna lichiditate, o corecta si eficienta gestionare a portofoliului de credite si una pentru o eficienta gestionare a costurilor. Optimizarea costurilor vizeaza rationalizarea la toate capitolele de cheltuieli", a declarat Nicolaie Hoanta, Director General al BCC.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//