• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Business Media Group creeaza editii digitale pentru cele trei titluri de business

Business Media Group creeaza editii digitale pentru cele trei titluri de business

Business Media Group a decis inlocuirea temporara a editiilor de print ale revistelor BusinessWeek, Business Review si Biz cu editii digitale ale celor trei titluri, disponibile online pe site-urile publicatiilor, incepand cu 16 februarie 2009.

"Pentru a depasi perioada de criza cu care se confrunta piata romaneasca de print, am ales sa reducem cheltuielile dar sa mentinem portofoliul actual de publicatii cat si echipele redactionale, pastrand intacta calitatea continutului editorial. Prin aceasta masura preventiva, dorim sa trecem cu succes peste situatia in care se afla toti clientii de media, limitati de noile bugete", a declarat Bill Avery, Publisher Business Media Group.

Trecerea revistelor din format tiparit in format digital este o decizie pro-activa, menita sa reduca potentialele efecte negative ale climatului din piata de media. Nu se urmareste transformarea publicatiilor in site-uri, intrucat revistele isi vor pastra formatul, periodicitatea si calitatea continutului, schimbarea realizandu-se doar la nivelul suportului pe care este livrata informatia. Revistele vor reveni in formatul print, pastrand si editia digitala, in momentul in care piata de media va reveni la normalitate.

Datorita disponibilitatii online, continutul editorial al Biz, BusinessWeek si Business Review va fi accesat de catre un numar mai mare de cititori decat cel din varianta print, iar abonatii vor avea posibilitatea de a downloada revistele in intregime. In plus fata de lansarea editiilor digitale, cele trei publicatii de business au inceput sa isi dezvolte prezenta online prin generarea unor comunitati in cadrul retelelor sociale Facebook, Linkedin si Twitter menite sa creasca gradul de interactivitate cu cititorii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//