Audi a fost in 2008 marca preferata a cumparatorilor de autoturisme premium ~ din Romania, depasind principalii competitori Mercedes Benz si BMW. Raportul de vanzari, ~ realizat de APIA, claseaza Audi pe prima pozitie – cu un total ~ de 2856 de unitati ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
Audi A4, cel mai vandut model premium german in 2008

Audi a fost in 2008 marca preferata a cumparatorilor de autoturisme premium din Romania, depasind principalii competitori Mercedes Benz si BMW. Raportul de vanzari, realizat de APIA, claseaza Audi pe prima pozitie – cu un total de 2856 de unitati vandute anul trecut.
Printre modelele care s-au bucurat de cel mai mare succes printre cumparatorii din Romania au fost A4 – 1251 de autoturisme vandute, cifra incluzand si versiunea Avant, A3- 425 de unitati, ce cuprind si modelele A3 Sportback si A3 Cabriolet. De asemenea, in segmentul SUV, Audi Q7 a continuat sa atraga atentia clientilor - Audi reusind sa vanda 483 de unitati din acest model.
"Cele mai recente date legate de inmatricularea automobilelor arata ca modelul Audi A4 este cel mai de succes din clasa premium in Germania, lucru care ne bucura mult. In 2008 au fost inmatriculate 98.714 de unitati A4, cifra neegalata de nici un alt model premium. De asemenea, Audi A6 a iesit pe primul loc in clasa sa, cu 45.304 inmatriculari.
In Germania, a doua generatie a modelului Audi TT, legendar in materie de design, a inregistrat 10.630 de inmatriculari, devenind astfel cel mai de succes automobil sport din tara in 2008. Cota de piata a AUDI AG in Germania a crescut cu 0,8% ajungand pana la 8,1%. In Europa de Vest, cota de piata a Audi a crescut cu 0,4%, atingand procentul de 4,8%, ceea ce reprezinta o performanta unica pe piata autoturismelor premium din regiune".
"In prezent, Audi inregistreaza o crestere mai mare decat oricare alta marca premium din regiune – si gratie modelelor noi vom mentine aceasta crestere dinamica", a declarat Rupert Stadler, presedintele consiliului director al AUDI AG. "Pe o piata dificila, dorim sa ne marim si mai mult cota de piata in Germania si Europa occidentala".
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info