• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

In 2008, Grupul Lindab a vandut in valoare de aproximativ 1,023 miliarde euro

In 2008, Grupul Lindab a vandut in valoare de aproximativ 1,023 miliarde euro

In 2008, Grupul Lindab a inregistrat in Europa Centrala si de Est si in Comunitatea Statelor Independente vanzari cu 12% mai mari (307 milioane euro) comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut (272 milioane euro). Per ansamblu, Grupul Lindab a contabilizat in 2008 vanzari nete in valoare de aproximativ 1,023 miliarde euro, cu 6% mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut (965 milioane euro). La nivelul intregului Grup, profitul operational a scazut cu 2,3% la nivelul anului 2008, de la 136 milioane euro la 133 milioane euro.

"Tragand linie si adunand, anul 2008 a fost un an bun, in ciuda contextului de dezvoltare nefavorabil. Intr-adevar, in cel de-al patrulea trimestru s-au inregistrat scaderi la nivelul intregului grup, ca urmare a crizei financiare internationale si a dificultatii populatiei de a mai obtine suport financiar pentru proiectele planificate, in special in ECE si CSI. Estimarile noastre sunt ca aceasta tendinta se va mentine si in prima parte a anului 2009.

Cu toate acestea, avem incredere ca programul complex de eficientizare a cheltuielilor la nivel de grup, in combinatie cu avantajele competitive specifice Grupului, ne vor ajuta in consolidarea prezentei Lindab la nivel international in 2009", a declarat David Brodetsky, CEO si Presedinte al Grupului Lindab.

In cel de-al patrulea trimestru al anului 2008, vanzarile nete ale Grupului au scazut cu 2%, atingand valoarea de 252 milioane euro, fata de perioada similara a anului 2007 (258 milioane euro). In schimb, in aceeasi perioada de timp, ECE si CSI au inregistrat o crestere de 3,5%, de la 76,8 milioane euro la 79,5 milioane euro. La aceasta crestere a contribuit cu 13% achizitia SIPOG, cu subsidiare in Slovacia, Romania si Cehia.

"Grupul Lindab este reprezentat in Romania de Lindab S.R.L. (Profile si Ventilatii), Lindab-Astron Building Systems, Rova si Vios. Rezultatele Grupului in Romania sunt conform asteptarilor. Scaderea din cel de-al patrulea trimestru al anului 2008 si-a pus amprenta asupra rezultatelor financiare pentru intreg anul 2008.

Astfel, Grupul Lindab in Romania, a totalizat in 2008 vanzari de aproximativ 63 milioane euro. Pentru 2009, estimam o mentinere a nivelului vanzarilor sau chiar o usoara scadere. Mizam pe calitatea produselor si a serviciilor Lindab si pe reteaua nationala de parteneri", a declarat Andrei Sulyok, Director General Lindab Romania.

"Deja evolutia din luna ianuarie, usor peste asteptarile noastre, ne da incredere ca putem sa indeplinim obiectivele pentru 2009. Stim ca in aceste conditii de piata lucrurile nu sunt sub controlul nostru in totalitate si tocmai de aceea va trebui sa ne depasim in fiecare zi. Cu siguranta ca anul acesta va fi un exercitiu extraordinar pentru companie, dar si pentru fiecare angajat Lindab, in care va trebui sa dovedim competitivitatea, profesionalismul si creativitatea noastra".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//