• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BRD a obtinut in 2008 un profit net consolidat mai mare cu 46% fata de 2007

BRD a obtinut in 2008 un profit net consolidat mai mare cu 46% fata de 2007

BRD – Groupe Société Générale a obtinut in 2008 un profit net consolidat de 1.364 milioane RON (circa 370 milioane euro), mai mare cu 46% fata de anul 2007 ; excluzand impactul tranzactiei de vanzare a participatiei la Asiban, profitul net consolidat este de 1.138 milioane RON (circa 309 milioane euro), cu 22% mai mare decat profitul inregistrat la finele anului 2007. 

BRD –Groupe Société Générale a inregistrat in anul 2008 o crestere semnificativa a activitatilor sale, in conditiile unui mediu economic dificil, mai ales in timpul celui de-al patrulea trimestru al anului.

Aceste rezultate excelente au fost obtinute gratie masurilor interne luate inca din primul trimestru in anticiparea crizei financiare si a incetinirii cresterii economice. De asemenea, controlul strict al cheltuielilor generale si intarirea controlului riscului au contribuit la aceste rezultate.

Volumul de activitate a fost satisfacator; activitatea de creditare a ramas puternica, in timp ce cresterea depozitelor a fost mai modesta, dar este vorba de un fenomen punctual datorat volatititatii pietei in ultimul trimestru al anului 2008. Situatia lichiditatii BRD ramane in realitate solida din punct de vedere structural.

Profitul net al grupului, care include si rezultatele obtinute de filialele BRD Sogelease, BRD Finance si BRD Securities, este de 1.138 milioane RON (aproximativ 309 milioane euro), in crestere cu 22% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Adaugand profitul realizat din vanzarea participatiei la Asiban, nivelul profitului net se ridica la 1.364 milioane RON ( aproximativ 370 milioane euro), valoare istorica pentru BRD. in ceea ce priveste profitul net al bancii, acesta se ridica la 1.127 milioane RON (aproximativ 306 milioane euro). Incluzand si profitul realizat din vanzarea participatiei detinute la Asiban, profitul net al bancii se ridica la 1.353 milioane RON (aproximativ 367 milioane euro).

Aceste rezultate vin sa consolideze solvabilitatea robusta a bancii, capitalul reglementar acoperind aproape 12% din activele ponderate la risc ale bancii, fata de 8% minimul impus de BNR.

Rentabilitatea capitalului propriu (ROE) a fost la sfarsitul lunii decembrie 2008 de 32,8%, in timp ce raportul cost/venituri a fost de 42%, in ciuda mentinerii unui nivel ridicat al investitiilor (64 milioane euro). Costul net al riscului a fost mentinut la un nivel foarte redus, creditele neperformante reprezentand doar 1% din totalul angajamentelor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//