• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

OTP Bank Romania a fost tinta unei tentative de phishing

OTP Bank Romania a fost tinta unei tentative de phishing

OTP Bank Romania (OBR) a anuntat ca serviciul sau de Internet Banking a fost tinta unei actiuni de tip phishing. Astfel, o parte dintre clienti au primit un e-mail scris din partea bancii in care erau invitati sa isi acceseze contul prin intermediul unui link care ii directiona catre un site fals al bancii. Ca urmare a acestei actiuni, banca isi anunta, o data in plus, clientii sa acceseze serviciul OTP direkt numai de pe website-ul www.otpbank.ro.

Tentativa a fost semnalata de mai multi clienti ai bancii, care au sesizat modul atipic in care aceasta a comunicat cu ei. Astfel, clientii invitati sa acceseze rubrica "my account activity" erau ulterior directionati catre un site fals al OTP Bank, unde li se cerea sa introduca ultimele 10 cifre si codul de acces.

La o privire mai atenta s-a putut observa ca site-ul care copia intocmai homepage-ul bancii nu era gazduit pe domeniul otpbank.ro, ci era locat in SUA. Orice date introduse in partea dedicata serviciului OTPdirekt erau memorate si clientul era directionat ulterior catre site-ul adevarat, tot pe homepage.

Banca isi anunta clientii ca utilizatorii de carduri nu au fost afectati, intrucat pe site-ul fals nu li s-a solicitat PIN-ul cardului, codul CVC si alte date de identificare. Mai mult, datorita unei identificari dinamice, clientii serviciului OTPdirekt sunt protejati de un astfel de atac. De asemenea, OBR doreste sa isi avertizeze clientii sa nu raspunda niciunei solicitari care contravine modului obisnuit de comunicare al bancii cu clientii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//