• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brandient semneaza identitatea Toyplex

Brandient semneaza identitatea Toyplex

Brandient a creat strategia impreuna cu identitatea verbala si vizuala pentru Toyplex, primul supermarket de jucarii, un concept inedit pe piata romaneasca de retail. In constructia brandului Toyplex, principala provocare a constat in elaborarea unui limbaj vizual suficient de captivant si variat pentru a satisface asteptarile unor segmente de consumatori foarte diferite. Principalul target pentru Toyplex este cel al copiilor intre 3 si 7 ani.

In acelasi timp, identitatea grafica conceputa de Brandient este atragatoare atat pentru pentru adolescenti, cat si pentru parinti. Unul dintre atuurile conceptului Toyplex il reprezinta oferta foarte generoasa de produse disponibile in acest supermarket de jucarii, de la jucariile mecanice si jocurile electronice, pana la produsele pentru nou-nascuti sau jucariile de plus, toata gama Toyplex avand 12 categorii de produse.

Identitatea vizuala dezvolta, intr-un stil cald si plin de umor, un limbaj familiar atat copiilor, cat si adolescentilor, axat pe personaje prietenoase si jucause, care devin avataruri reprezentative ale spriritului Toyplex, un brand "cool", in pas cu trendurile contemporane internationale din acest domeniu de retail.

Pentru Toyplex, Brandient a creat si sistemul de comunicare a brandului, sloganul, elementele de signalistica, printre care si totemul plasat in afara magazinului. Identitatea grafica Toyplex este semnata de Alin Tamasan, Senior Designer Brandient, iar implementarile sunt realizate de Eugen Erhan, Designer Brandient. Toyplex este proprietatea omului de afaceri Lorand Szarvadi, cunoscut pentru succesul lantului de retail cu electrocasnice Domo. Colaborarea cu Brandient, initiata pentru proiectul Domo, a continuat astfel cu Toyplex.

Viziunea de dezvoltare a supermarketului de jucarii presupune extinderea Toyplex pentru crearea unei retele de magazine la nivel national. Primul magazin a fost deja deschis la Vitantis Shopping Center, in Bucuresti. Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii.

Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort etc.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//