Brandient a creat strategia impreuna cu identitatea verbala si vizuala pentru Toyplex, ~ primul supermarket de jucarii, un concept inedit pe piata romaneasca de retail. ~ In constructia brandului Toyplex, principala provocare a constat in elaborarea unui ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Brandient semneaza identitatea Toyplex
Brandient a creat strategia impreuna cu identitatea verbala si vizuala pentru Toyplex, primul supermarket de jucarii, un concept inedit pe piata romaneasca de retail. In constructia brandului Toyplex, principala provocare a constat in elaborarea unui limbaj vizual suficient de captivant si variat pentru a satisface asteptarile unor segmente de consumatori foarte diferite. Principalul target pentru Toyplex este cel al copiilor intre 3 si 7 ani.
In acelasi timp, identitatea grafica conceputa de Brandient este atragatoare atat pentru pentru adolescenti, cat si pentru parinti. Unul dintre atuurile conceptului Toyplex il reprezinta oferta foarte generoasa de produse disponibile in acest supermarket de jucarii, de la jucariile mecanice si jocurile electronice, pana la produsele pentru nou-nascuti sau jucariile de plus, toata gama Toyplex avand 12 categorii de produse.
Identitatea vizuala dezvolta, intr-un stil cald si plin de umor, un limbaj familiar atat copiilor, cat si adolescentilor, axat pe personaje prietenoase si jucause, care devin avataruri reprezentative ale spriritului Toyplex, un brand "cool", in pas cu trendurile contemporane internationale din acest domeniu de retail.
Pentru Toyplex, Brandient a creat si sistemul de comunicare a brandului, sloganul, elementele de signalistica, printre care si totemul plasat in afara magazinului. Identitatea grafica Toyplex este semnata de Alin Tamasan, Senior Designer Brandient, iar implementarile sunt realizate de Eugen Erhan, Designer Brandient. Toyplex este proprietatea omului de afaceri Lorand Szarvadi, cunoscut pentru succesul lantului de retail cu electrocasnice Domo. Colaborarea cu Brandient, initiata pentru proiectul Domo, a continuat astfel cu Toyplex.
Viziunea de dezvoltare a supermarketului de jucarii presupune extinderea Toyplex pentru crearea unei retele de magazine la nivel national. Primul magazin a fost deja deschis la Vitantis Shopping Center, in Bucuresti. Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii.
Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort etc.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info