• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sixt a primit, pentru a treia oara consecutiv, Premiul Business Traveller

Sixt a primit, pentru a treia oara consecutiv, Premiul Business Traveller

Sixt AG, cea mai mare companie de inchirieri de autoturisme din Germania si unul dintre leaderii full-service de leasing operational, independent de producatori si banci, a primit inca o data "Premiul Business Traveller", in urma voturilor cititorilor. Companiei Sixt i-a fost acordat primul loc in categoria "Cea mai buna companie de inchirieri de masini din Europa", pentru a treia oara consecutiv.

Premiul "Business Traveller", oferit de publicatia "Business Traveller", este unic in industrie si reflecta opinia publicului larg. Doar turistii de afaceri si persoanele care activeaza in industria turismului si care citesc revista, au voie sa voteze. Rezultatele din acest an au fost obtinute pe  baza voturilor a aproximativ 1000 de cititori.

La fel ca in 2006 si 2007, Sixt a ocupat primul loc in topul furnizorilor intrati in competitie. Criteriile au fost urmatoarele: autoturisme de inalta calitate, valoarea excelenta raportata la pret, procese de inchiriere eficiente, procesare facila si transparenta pentru client, expertiza angajatilor, precum si focusare pe relatia cu clientul. De asemenea, in 2005, Sixt a fost numita de cititorii revistei "Business Traveller" – "cea mai buna companie din Germania de inchiriere de masini".

"Spre deosebire de competitorii sai, Sixt poate sa-si mentina standardele de inalta calitate si sa imbunatateasca permanent relatia cu clientul, in ciuda competitiei de pe piata. Varietatea serviciilor premium internationalizate este esentiala in aceasta industrie, pentru a satisface nevoile de mobilitate din ce in ce mai mari ale clientilor. Suntem foarte incantati ca am primit, inca o data, acest premiu, pe care il vedem ca o motivatie de a continua sa garantam calitatea la nivel international, fara compromisuri", a declarat Hans-Norbert Topp, Chief Sales & Distribution Officer al Sixt AG.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//