• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Roddia are ca obiectiv dublarea cifrei de afaceri in 2009

Roddia are ca obiectiv dublarea cifrei de afaceri in 2009

Agentia si-a propus  pentru 2009 sa atinga o cifra de afaceri de peste 20 milioane de lei, iar pana in 2012 sa ocupe pozitia de lider pe piata specifica.

"Criza economica a determinat marea majoritate a companiilor sa traseze noi strategii pentru a-si atinge obiectivele propuse. Acestea apeleaza la activitati de eficientizare a relatiei cu partenerii, dar si cu angajatii, iar interactiunile si motivarea non-financiara, instrumente de business recunoscute in mediul de afaceri extern, joaca un rol din ce in ce mai important", a declarat Mihai Prisecaru.

"In plina criza economica, rezultatele depind de eficienta cu care sunt motivati si implicati deopotriva partenerii si angajatii.  Cine raspunde corect la aceasta nevoie va putea sa creasca intr-un climat economic impredictibil".

Cresterea inregistrata de Roddia in ultimii ani indica interesul real al pietei pentru serviciile oferite de companie. In 2008 agentia a avut o cifra de afaceri de 8 milioane de lei, in crestere cu 61% fata de anul anterior.

Dezvoltarea Roddia in 2008 a integrat largirea portofoliului de clienti, a tipurilor de servicii oferite si a echipei de angajati, care numara in acest moment 19 persoane. Anul trecut, compania a dezvoltat "Ziua Verde", primul sau proiect public de Responsabilitate Sociala Corporatista (CSR), initiat in colaborare cu Recolamp si Rorec.

Scopul acestuia a fost de a informa si de a educa publicul larg asupra avantajelor reciclarii deseurilor electrice, electronice si electrocasnice (DEEE), precum si a becurilor economice si a tuburilor fluorescente. Campania s-a desfasurat pe parcursul a 3 luni (iulie-septembrie) si a vizat 5 orase din Romania (Bucuresti, Cluj, Deva, Bacau si Constanta).

Printre cele mai importante proiecte dezvoltate de companie in 2008 se numara si Sony Media Roadshow (primul eveniment de acest gen din Romania destinat echipamentelor audio-video profesionale, care a atras peste 650 de specialisti din domeniu), lansarea hotelului de 5 stele Vega din Mamaia, precum si aniversarea de 100 ani a fabricii U-Petrom – 1 Mai.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//