• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Nokia a lansat noul 5630 XpressMusic

Nokia a lansat noul 5630 XpressMusic

Nokia a lansat Nokia 5630 XpressMusic, un dispozitiv S60 ultra-subtire care ofera o experienta de divertisment completa, permitand utilizatorilor sa redea muzica, clipuri video si jocuri intr-un mod rapid si facil, precum si sa impartaseasca fisiere.

Continuand traditia gamei XpressMusic de a oferi experiente de divertisment superioare, Nokia 5630 XpressMusic dispune de un music player de clasa mondiala pentru o calitate audio excelenta, oferind acces rapid la muzica si clipuri video prin tastele dedicate, accesorii esentiale pentru muzica, precum cartela de memorie de 4 GB care poate stoca pana la 3000 de melodii, cu optiunea de optimizare cu o cartela de memorie microSD de 16 GB, suport pentru principalele formate de muzica digitala si un cablu AV de 3,5 mm.

Prin intermediul functiei inovatoare de control vocal "Say and Play", consumatorii pot reda o melodie prin simpla pronuntare a numelui artistului sau a melodiei.

Oferind o experienta muzicala fluida, telefonul Nokia 5630 XpressMusic este compatibil cu Nokia Music Store, permitand utilizatorilor sa caute si sa achizitioneze melodii din Nokia Music Store, unde acest serviciu este disponibil, in timp ce aplicatia software Nokia Music pentru PC permite transferul facil de melodii si gestionarea oricarei colectii de piese muzicale. Pe anumite piete, telefonul Nokia 5630 XpressMusic va fi comercializat ca dispozitiv din pachetul Comes with Music.

Ecranul de start al telefonului Nokia 5630 XpressMusic aduce utilizatorii mai aproape de oamenii si de continutul media importante pentru ei. Bara de contacte permite accesul direct la pana la 20 de prieteni apropiati sau contacte de afaceri direct din ecranul principal si ofera o istorie completa a comunicarilor cu aceste contacte, precum e-mail-uri, mesaje, jurnale de apeluri si fotografii impartasite recent. Bara de comenzi rapide din partea de jos a afisajului ofera acces rapid la majoritatea aplicatiilor utilizate frecvent precum muzica, radioul, Internetul, N-Gage si fotografiile.

N-Gage contine un catalog intreg de jocuri de la cei mai mari producatori, o functie multiplayer si posibilitatea de a memora progresele inregistrate, precum si cea de a adauga prieteni in joc. In plus, prin intermediul camerei de 3 megapixeli, cu autofocus si blit, se pot realiza fotografii si clipuri video care pot fi impartasite printr-o comunitate online favorita, precum Share on Ovi, Flickr sau Facebook.

Telefonul Nokia 5630 XpressMusic va fi disponibil pe anumite piete incepand cu al doilea semestru al 2009.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//