• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mazda a anuntat o cota de piata in crestere in ianuarie 2009

Mazda a anuntat o cota de piata in crestere in ianuarie 2009

Desi vanzarile de autovehicule noi din Romania sunt in scadere, Mazda a anuntat o cota de piata in crestere. In ianuarie 2009, compania a comercializat 97 de unitati in Romania, ceea ce reprezinta o cota de piata de 1,6% (autovehicule de import), in crestere cu 0,65 puncte procentuale fata de aceeasi perioada din 2008. Totodata, acesta este cel mai bun rezultat al companiei pana in prezent pe piata autohtona.

Modelul care a inregistrat cea mai mare crestere, de 85%, comparativ cu aceeasi luna din 2008 a fost Mazda6 (24 de unitati comercializate). Mazda3 a fost comercializat in 41 de exemplare, iar Mazda CX-7 a avut la randul sau o cotatie buna in segmentul din care face parte, totalizand 19 unitati vandute. Aceste performante plaseaza Mazda intr-o lumina favorabila dat fiind contextul actual al scaderii pietei auto.

Unul dintre obiectivele Mazda in 2009 este de a realiza o cota de piata de 1,5% pentru intregul an, indiferent de evolutia din punct de vedere al volumelor de vanzari, imprevizibile in acest moment.

"Rezultatele din ianuarie indica primele efecte pozitive ale noii oferte de finantare cu o dobanda de 2,99%", a explicat Cristian Rigu, Country Manager Mazda Romania. "Campania este foarte bine primita de cumparatorii nostri, iar acest fapt ne ofera o perspectiva optimista asupra lunilor care urmeaza".

Pe parcursul anului 2009, patru noi puncte de vanzare Mazda vor creste reteaua de dealeri la un total de 20 de locatii in Romania. Astfel, acoperirea geografica va fi imbunatatita, fara a genera insa costuri semnificative. "Profitabilitatea dealerilor este prioritatea noastra", a explicat Cristian Rigu. "Comparativ cu alte brand-uri, Mazda nu a solicitat niciodata investitii majore in show room-uri, deoarece acest lucru nu imbunatateste automat si satisfactia cumsumatorilor. Este mai important ca niciodata ca, in aceste momente, dealerii Mazda sa aiba o incarcare cat mai redusa din punct de vedere financiar".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//