• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ozone Laboratories Romania a anuntat o crestere de 19% a cifrei de afaceri in 2008

Ozone Laboratories Romania a anuntat o crestere de 19% a cifrei de afaceri in 2008

Ozone Laboratories Romania ("Ozone") a realizat o cifra de afaceri de 35,1 milioane euro in 2008, reprezentand o crestere de 19% (36% RON) datorata lansarii de noi produse si functionalitatii modelului sau de business.

Ozone Laboratories Romania a facut publice rezultatele financiare neauditate pe 2008, anuntand o cifra de afaceri de 35.1 milioane euro in 2008, ceea ce reprezinta o crestere de 19% (36% exprimata in RON) fata de cifra de afaceri realizata in 2007, cand compania a raportat o cifra de afaceri de 29.5 milioane euro.

Aceasta crestere s-a datorat atat extinderii portofoliului de produse cat si eficientei dovedite de modelul sau de business si strategiei de dezvoltare. Ozone a lansat o serie de produse noi in 2008: Trachisept si Aqua Maris pe segmentul OTC, si Alozur, Zitrocin si Indapamid Ozone pe segmentul Rx, in acelasi timp extinzand liniile sale de produse precum Cara, Extremvit si Entran. De asemenea, compania si-a dezvoltat parteneriatele atat pe partea de productie cat si pe partea de distributie si a continuat planul de restructurare organizationala inceput in anul 2006.

Tot in anul 2008 Ozone a decis sa intre cu un portofoliu selectat pe segmentul mass market (hypermarketuri, supermarketuri, retele de benzinarii) pentru a fi cat mai aproape de consumatori.

Rezultatele financiare consolidate neauditate pentru Ozone Laboratories Group arata o crestere de 44% pentru 2008, cu o cifra de afaceri de 77 milioane euro fata de 53,5 milioane euro realizate in 2007. Pentru toate pietele relevante in care Ozone isi desfasoara activitatea, cresterea procentuala a vanzarilor realizate in 2008 a fost de 2 cifre.

"Cifrele pe 2008 demonstreaza stabilitatea modelului de business Ozone si eficacitatea implementarii acestuia. Aceste rezultate vin sa confirme obiectivele financiare si structurale setate pentru 2008 in contextul provocarilor deosebite din piata. Am urmarit cu strictete planul de dezvoltare organizationala propus pentru 2008, iar rezultatele obtinute arata ca Ozone devine un jucator important pe piata farmaceutica pe ambele segmente OTC si RX", a declarat Christopher Henwood, CEO al Ozone Laboratories Group.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//