• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Flamingo International: Numarul de notebookuri vandute in 2008 s-a triplat

Flamingo International: Numarul de notebookuri vandute in 2008 s-a triplat

Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de pe piata produselor electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, a raportat pentru 2008 o crestere de peste 200% a vanzarilor de notebookuri, in termeni de volum, pana la aproximativ 60.000 unitati, si peste 150% in termeni de valoare, pana la aproximativ 103 milioane RON, comparativ cu anul 2007. Valorile raportate de catre Flamingo includ ambele zone de business ale grupului, atat zona de retail cat si cea de distributie.

Aceste rezultate au fost generate in principal de vanzarile foarte bune realizate in prima jumatate a anului, cand reprezentantii companiei au raportat valori triple fata de aceeasi perioada a anului 2007. In a doua jumatate a anului, in special in ultimul trimestru, vanzarile de notebookuri au inregistrat o scadere, de la o crestere de 100% in semestrul I pana la o evolutie de 30% in trimestrul IV.


"Asa cum ne asteptam, notebookurile au fost printre cele mai vandute produse in 2008, acest fapt fiind influentat de preferintele de cumparare ale romanilor, care au fost indreptate catre tehnologie ridicata si mai multa mobilitate. Chiar daca, momentan, este mai dificil sa accesam creditele de consum si impactul crizei globale este din ce in ce mai mare, consideram ca notebookurile vor continua sa ramana printre cele mai vandute produse anul acesta, luand in considerare cresterea nevoii consumatorilor pentru tehnologie si mobilitate", a declarat, Jiri Rizek, CEO Flamingo  International.

Potrivit reprezentantilor companiei, in 2008 Flamingo International a avut o cota de piata de peste 12% pe segmentul de notebookuri,  aceasta fiind evaluata la o valoare de aproximativ 350 milioane euro.  

In ceea ce priveste 2009, reprezentantii Grupului Flamingo se asteapta ca trendul de crestere a vanzarilor de notebookuri sa continue, dar intr-un ritm mai temperat, avand in vedere contextul economic actual. Astfel, in ianuarie retailerul a inregistrat pe acest segment de produse o crestere de 10% in termeni de valoare, si 15% in termeni de volum, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2008.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//