• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Insafe si UPC au lansat www.esafetykit.net

Insafe si UPC au lansat www.esafetykit.net

Insafe, organizatia Uniunii Europene care coordoneaza activitatile de constientizare a securitatii pe Internet in Europa si compania de comunicatii prin cablu UPC, au lansat ghidul on-line despre navigarea in siguranta pe Internet pentru parinti si copii. Ghidul on-line interactiv este tradus in 5 limbi europene si in curand va fi disponibil si in alte limbi. Lansarea ghidului on-line face parte din cadrul activitatilor dedicate Zilei Europene a Sigurantei pe Internet. 
 
Ghidul on-line va extinde acoperirea pe care a avut-o varianta tiparita, care a fost lansata cu succes anul trecut. Peste 300.000 de copii ale ghidului au fost distribuite in Europa, fiind tradus in 18 limbi, inclusiv araba si turca. In Romania, ghidul a fost distribuit prin intermediul Consortiului Sigur.info, prin partenerii UPC si prin ONG-uri.

Ghidul interactiv cuprinde sfaturi detaliate pentru parinti, o carte de activitati practice pentru copii, un certificat pentru intreaga familie, abtibilduri si cartonase, astfel incat toti membrii familiei sa participe la activitati relaxante, cu scopul de a invata cum sa navigheze in siguranta online, fara riscul de a fi supusi la comportamente nepotrivite sau chiar brutale cum ar fi coruperea sexuala a minorilor (on-line grooming).

Ziua Sigurantei pe Internet este sarbatorita anul acesta in Luxemburg, beneficiind de sustinerea Comisiei Europene si a Vivianei Reding, Comisarul Uniunii Europene pentru Societatea Informationala si Mass Media, care a fost prezenta la lansarea ghidului on-line. "Felicit compania UPC si Insafe pentru aceasta initiativa. Este foarte important sa subliniem potentialele riscuri la care sunt expusi copiii in special, cand ofera date persoanale pe site-urile cu retele de socializare".
 
"Compania UPC Romania este mandra sa confime angajamentul sau pentru un Internet mai sigur prin lansarea acestui ghid on-line interactiv – un instrument excelent pentru educatia in spiritul unei navigari sigure pe Internet si a constientizarii nevoii de siguranta in acest mediu. Navigarea in siguranta pe Internet este una dintre temele predilecte pe care se concentreaza programele noastre de investitii in comunitate la nivel european.

Prin lansarea acestui ghid disponibil on-line, UPC contribuie la succesul demersului organizatiei Insafe de constientizare si sprijinire a familiilor care astfel devin mai increzatoare cand lucreaza, se joaca si interactioneaza on-line in deplina siguranta. Cresterea semnificativa a oportunitatilor si a informatiei oferite de Internet nu este lipsita de riscuri, in special pentru utilizatorii mai tineri. UPC isi doreste sa fie printre primii care iau masuri in rezolvarea acestor probleme, pentru a face tot ce este posibil ca sa faca din Internet un loc sigur pentru intreaga lume", a declarat Raluca Milin, Director Marketing & Vanzari, UPC Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//