• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cosmote Romania promoveaza accesul sigur la Internet pentru copii

Cosmote Romania promoveaza accesul sigur la Internet pentru copii

Cu ocazia Zilei Sigurantei pe Internet, care este celebrata pe 10 februarie 2009, Cosmote va lansa o campanie de comunicare interna si externa si va participa la evenimente care promoveaza accesul sigur la mijloacele de comunicare si informare de Internet si mobile.

Ca parte a actiunilor externe, Cosmote participa maine la conferinta Ziua Sigurantei pe Internet, organizata de Salvati Copiii Romania in cadrul programului Safer Internet Plus al Comisiei Europene. In cadrul acestui eveniment, Cosmote va oferi telefoane mobile ca premii pentru castigatorii concursului Familia mea Internauta, ce reuneste proiecte realizate de copii, prin care se transmit mesaje de constientizare despre etica si siguranta folosirii tehnologiei comunicatiei si informatiei, mai precis a Internet-ului si telefoniei mobile.

In urmatoarele saptamani, Cosmote va distribui catre magazinele proprii si cele ale partenerilor de la Germanos, precum si in propriile sedii peste 50.000 de brosuri care explica modalitatile prin care tinerii pot fi protejati de accesarea de continut inadecvat.

Pentru categoria Erotic a serviciului i-mode, Cosmote a implementat deja un sistem prin care parintii pot bloca accesul copiilor la astfel de continut, direct prin intermediul serviciului sau printr-un apel la Serviciul de Relatii cu clientii la numarul 1234.

Ca parte a initiativelor interne, Cosmote va include in cadrul newsletter-ului intern saptamanal informatii legate de modalitati de navigare pe Internet in siguranta.

In anul 2007, Cosmote Romania a adoptat Codul de Conduita privind siguranta pe Internet. Acest cod este in fapt o forma de reglementare proactiva, menita sa stabileasca principalele directii si principii pentru oferirea de continut mobil sigur.

Grupul Cosmote a devenit, de asemenea, partener al unor initiative similare in Grecia si Bulgaria, unde subsidiarele locale au dezvoltat o serie de mecanisme de control parental al accesului la servicii mobile, menite sa protejeze tinerii de vizualizarea de continut dedicat adultilor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//