• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cable Direct si-a diversificat portofoliul

Cable Direct si-a diversificat portofoliul

Cable Direct si Sony Pictures Televizion International au semnat contractul prin care regia de media se va ocupa de gestionarea si vanzarea spatiului publicitar al posturilor AXN SCI-FI si Animax. 

Incepand cu ianuarie 2009, advertiserii din Romania vor putea sa isi atinga anumite segmente de public, targetate cel mai bine de cele doua posturi AXN SCI-FI si Animax.

AXN SCI-FI ofera spectatorilor sai cele mai bune seriale si filme SF americane si internationale. Spectatorii acestui canal unic pot explora noi frontiere in cyberspatiu, spatiu si tot ce se gaseste intre cele doua.

Publicul-tinta al AXN SCI-FI sunt in principal barbatii intre 18 si 49 de ani si sunt caracterizati prin deschidere si interes fata de evolutiile de ordin tehnic din domeniul calculatoarelor, masinilor, telefoanelor mobile, televizoarelor si a aparatelor audio.
 
Din 12 ianuarie, AXN SCI-FI transmite printr-un semnal separat, independent de cel regional, fapt ceea ce-i va permite sa-si organizeze programele in functie de necesitatile publicului roman si transmiterea exclusiva a publicitatii de origine romana.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//