• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BCR a lansat un serviciu suport gratuit (Telverde) dedicat clientilor persoane juridice

BCR a lansat un serviciu suport gratuit (Telverde) dedicat clientilor persoane juridice

Banca Comerciala Romana (BCR) ofera un serviciu suport gratuit (Telverde) tuturor clientilor persoane juridice ce utilizeaza produsele MultiCash si e-BCR+.

Este un serviciu dedicat exclusiv clientilor persoane juridice, utilizatori ai serviciilor de electronic banking BCR.

"O echipa specializata furnizeaza clientilor informatiile solicitate de acestia astfel incat sa asigure desfasurarea in bune conditii a activitatii aferente serviciilor MultiCash si e-BCR+. Totodata, urmarim cresterea gradului de satisfactie a clientilor asigurand cu promptitudine asistenta in utilizarea serviciilor de electronic banking", a declarat Andra Topan, director executiv al Directiei Suport si Dezvoltare Produse Corporate din cadrul BCR.

Prin intermediul serviciului de asistenta lansat de BCR, clientii persoane juridice pot beneficia de informatii privind tipurile de operatiuni, de informatii financiar-bancare si de alte facilitati oferite de  utilizarea serviciilor de electronic banking ale BCR.

"Cresterea numarului de clienti BCR care efectueaza operatiunile bancare prin intermediul serviciilor electronic banking a impus definirea unui contact dedicat exclusiv clientilor persoane juridice astfel incat solicitarile celor care utilizeaza aceste servicii sa fie preluate si solutionate in cel mai scurt timp. Scopul nostru declarat este sa ne ajutam clientii sa isi indeplineasca aspiratiile", a adaugat Andra Topan.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//