Agentia de publicitate GAV a lansat prima campanie TV de comunicare pe ~ plan local a lantului de magazine retail Penny Market. Din campania La ~ indemana fac parte doua spoturi de imagine, care vor rula pe principalele ~ posturi de televiziune romanesti in ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
GAV si Penny Market au lansat campania TV La indemana

Agentia de publicitate GAV a lansat prima campanie TV de comunicare pe plan local a lantului de magazine retail Penny Market. Din campania "La indemana" fac parte doua spoturi de imagine, care vor rula pe principalele posturi de televiziune romanesti in perioada august-septembrie 2008. Obiectivul principal pe termen scurt si mediu este cresterea brand awareness-ului.
"Cum nu avem de-a face cu un magazin-mamut, unde iti pierzi o zi intreaga si din care iesi stors de energie, am hotarat sa comunicam acest lucru. Si cum lumea e mai tot timpul intre doua sedinte, una la birou si una cu parintii, de exemplu, timpul devine foarte important. In concluzie, Penny Market este intr-adevar la indemana", a declarat Marius Rosu, Creative Director GAV.
"Consideram foarte inspirat conceptul sub care se va desfasura prima campanie de comunicare a Penny in Romania. Surprinde cu succes principalul nostru avantaj competitiv - suntem la dispozitia clientilor prin produse si servicii "la indemana", care sa se potriveasca manusa cerintelor lor si stilului de viata", a declarat Marcel Thiele, Director General Penny Market Romania.
Campania "La indemana" are ca principal suport televiziunea, dar este sustinuta si de radio, urmand a fi extinsa ulterior catre alte canale de comunicare. Doua spoturi de 20 de secunde, intarite de spoturi de 10 secunde vor rula in perioada august-septembrie pe cele mai importante canale tv romanesti.
Productia video s-a realizat in colaborare cu Scharf Advertising, cu care GAV colaboreaza de trei ani.
"Pregatirile si filmarea au mers brici si, in afara faptului ca in timpul filmarii s-a rupt steadicam-ul si era sa prapadim o camera de 100.000 de euro, totul a fost ca la carte. Am fost onorati sa lucram cu niste "super-actori" consacrati, Gabriel Spahiu, Ion Sapdaru, Radu Gabriel sau Bogdan Talasman, dar surpriza placuta a venit din partea celor tineri, care s-au comportat impecabil", a concluzionat Marius Rosu.
Din echipa care a dezvoltat campania fac parte Luisa Leizeriuc (Copywriter), Radu Radulescu (Art Director), Puiu Oncescu (Art Director) si Marius Rosu (Creative Director).
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info