Voxline Communication, companie specializata in marketing mobil si aplicatii pentru retele de ~ telefonie, a incheiat 2008 in crestere cu 30, pana la atingerea cifrei ~ de 2 milioane de euro, iar reprezentantii sai prevad continuarea acestui trend ~ ascendent ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Voxline Communication estimeaza o crestere de 15% a cifrei de afaceri in 2009

Voxline Communication, companie specializata in marketing mobil si aplicatii pentru retele de telefonie, a incheiat 2008 in crestere cu 30%, pana la atingerea cifrei de 2 milioane de euro, iar reprezentantii sai prevad continuarea acestui trend ascendent anul acesta, chiar daca intr-un ritm mai moderat.
Din totalul celor 2 milioane de euro realizate de catre Voxline in 2008, 20% din cifra de afaceri a fost generat de servicii de marketing digital, in special mobile marketing (campanii sms, promotii), restul de 80% revenind serviciilor de mobile content, micropayment si alte aplicatii pentru retelele mobile si fixe.
Cresterea de 15% a cifrei de afaceri, estimata de catre Voxline pentru 2009 va fi atinsa, conform declaratiilor reprezentantilor companiei, ca urmare a dezvoltarii si obtinerii unor venituri mai mari din cresterea anumitor categorii de servicii de mobile marketing in perioada urmatoare.
Voxline estimeaza o crestere de 25% in 2009 a veniturilor obtinute din serviciile de marketing digital si 12,5% crestere a veniturilor din celelalte categorii de servicii furnizate. Dintre acestea, reprezentantii companiei se asteapta ca in 2009 sa scada serviciile de mobile content (ca urmare a tenditei globale in domeniu) in timp ce micropayment-ul va creste ca urmare a numarului din ce in ce mai mare de proiecte digitale care aleg aceasta forma de monetizare.
"Pentru Voxline, 2009 va fi un an al consolidarii pozitiei pe piata si al acumularii pe baza unei cresteri moderate. Ne vom concentra acum pe lansarea unor proiecte si servicii noi pentru piata din Romania, ale caror efecte se vor simti mai puternic in ponderea cifrei de afaceri in 2010", a declarat Dan Virtopeanu, General Manager Voxline.
Astfel, in 2009 Voxline Communication isi propune marirea echipei, in special a departamentelor de marketing si comercial si sa lanseze pe piata locala 3 proiecte online (un joc online, aducerea unei patforme UGC precum si un proiect de vanzare de muzica online pe o anumita nisa) si cel putin 2-3 proiecte de mobile internet, ca urmare a cresterii pietei pe acest segment.
Conform reprezentantilor Voxline, piata de mobile marketing autohtona - estimata in 2008 la 1,5-1,8 milioane de euro - va depasi in 2009 pragul de 2 milioane si va fi caracterizata de mai multe campanii de comunicare directa pe mobil, in timp ce numarul promotiilor pe sms va ramane la un nivel apropiat cu cel din 2008.
"Una dintre zonele aproape complet ignorate pana acum in mobile marketing-ul local este publicitatea pe site-urile mobile, care a inregistrat incasari de doar cateva sute de mii de euro in 2008. Acest segment are un potential foarte mare de crestere in 2009, pana la a atinge 1 milion de euro conform estimarilor noastre si ca urmare noile proiecte pe care Voxline le va lansa in acest an vor viza tocmai acest domeniu: publicitatea pe site-urile mobile", a adaugat Dan Virtopeanu.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info