• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Spoon vrea sa arate ca impactul comunicarii nu depinde de marimea bugetului

Spoon vrea sa arate ca impactul comunicarii nu depinde de marimea bugetului

Agentia de media independenta Spoon propune cu ocazia aniversarii a 5 ani de la infiintare un concept de promovare inedit: Cap, Headvertising si Gavrila & Asociatii sunt invitate sa foloseasca in mod creativ diverse suporturi media. Scopul este sustinerea teoriei ca impactul comunicarii nu depinde in mod direct de marimea bugetului.

Spoon s-a pozitionat drept client si a lansat un brief celor trei agentii de publicitate. Campania trebuie sa demonstreze ca agentia de media maximizeaza impactul bugetului clientului printr-o abordare strategica cu un plus de creativitate. Cap, Headvertising si Gavrila & Asociatii au propus mai multe concepte creative, fiecare pe cate un suport media iar Spoon a selectat cate un concept care sa intareasca pozitionarea aleasa. Un obiectiv secundar al campaniei a fost sa convinga clientii ca numai o comunicare perfecta intre agentia de publicitate si cea de media poate avea ca rezultat implementarea optima a ideilor creative.

Demersul este sustinut prin executii Outdoor, Radio, Print si TV ce vor fi prezentate pe parcursul unei luni de zile incepand cu data de 29 ianuarie. Intregul proiect va fi detaliat pe blogul temporar al agentiei Spoon (www.spoon.ro) unde specialistii in comunicare vor putea comenta aspectele acestei campanii.

"Cine seamana se aduna, asa a ajuns Cap sa lucreze alaturi de Headvrtising si Gavrila & Asociatii in acest proiect. Colaborarea a venit deci ca o continuare fireasca a comcom-ului, de data asta pe un proiect Spoon, serios si ofertant. Cat despre conceptul creativ, am plecat de la brief-ul care zicea ca Spoon sustine creatia, o eficientizeaza si o pune in valoare. Asa s-a ajuns la personajul care tine in brate un outdoor. Lesne de ghicit actorii: personajul este Spoon, in timp ce outdoor-ul reprezinta creatia. O creatie vizibila si eficienta cand este sub "protectia" unui planning de media inovator", a declarat Costin Popescu de la Cap.

"Cum Headvertising a fost inca de la lansare, acum 11 ani, unul din pionierii mediei mai "cucu" din Romania, am marsat instant la propunerea lui Spoon de a incerca niste "nefacute" si pentru ei. Cu atat mai mult cu cat si parteneriatul era unul neconventional, nu doar abordarea mediilor - adica urma sa lucram impreuna cu Cap si Gavrila & Asociatii.

Dar ne-am bagat in primul rand pentru ca ne-am saturat ca de mere acre de media facuta "inginereste", cu Excel-ul, CPT-ul si cu skanderbeg pe preturi, in care invariabil castiga nu neaparat cel cu o propunere mai eficienta, ci cel cu chilotii mai in vine sau cel mai "magician" vis-a-vis de comisioane. Numai ca lucrurile merg mana in mana: o planificare mai desteapta cere si executii care sa se serveasca altfel de suporturile media existente. De unde si abordarile noastre pe cele 2 media pe care le-am folosit", a spus Serban Alexandrescu de la Headvertising.

"  ...ne-a placut produsul, ne-a placut brief-ul si in egala masura si compania celor 2 neconventionali: Cap si Headvertising. Si ne place si ce-a iesit. In rest Domnul Serban Alexandrescu a acoperit cu gratia-i si concizia binecunoscuta toate "dar de ce-urile", a declarat Alina Gavrila Bortun de la Gavrila&Asociatii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//