• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Intesa Sanpaolo Bank si-a dublat reteaua in 2008

Intesa Sanpaolo Bank si-a dublat reteaua in 2008

Intesa Sanpaolo Bank detine in prezent o retea de 92 de unitati dupa ce in 2008 si-a dublat practic reteaua teritoriala. Cele mai noi sucursale inaugurate de Intesa Sanpaolo Bank sunt cele din Bucuresti (3 unitati), precum si cele din Ramnicu Valcea si Arad. In primul trimistru al anului banca va mai deschide alte 4 - 5 unitati. De asemenea in cursul acestui an Intesa Sanpaolo Bank va inaugura si primele sucursale speclializate, dedicate unui anumit segment de piata (private banking, respectiv large corporate). 

"Dupa ce anul trecut am deschis de aproape 4 ori mai multe sucursale decat in 2007, obiectivul nostru este sa ne consolidam statutul de banca universala cu distributie nationala. In plus vom incerca sa extindem la nivelul intregii tari noul model pilot de sucursala open space implementat cu succes anul trecut in Piata Unirii din Bucuresti, in premiera la nivelul intregului grup Intesa Sanpaolo", a declarat Riccardo Parasporo, Director general adjunct Intesa Sanpaolo Bank.

Reteaua Intesa Sanpaolo Bank este formata din unitati universale, ce se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si companiilor si IMM-urilor. Intesa Sanpaolo Bank ofera clientilor sai de la operatiuni bancare clasice (conturi curente in lei si valuta, depozite bancare cu dobanzi speciale, carduri si credite), pana la Internet Banking, noul pachet de produse si servicii Lider, solutii financiare complexe si asistenta bancara dedicata investitorilor straini prin intermediul structurii I-Desk. De asemenea, unitatile Intesa Sanpaolo Bank efectueaza operatiuni de schimb valutar si dispun de cate un bancomat (ATM).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//