BrandInfo: Suntem pe teren impreuna cu voi, Idei proaspete, Nimeni nu este ~ perfect, dar echipa G7 poate fi, Aproape de voi, Lideri alaturi de ~ lideri, Perfectionare continua, Privim spre viitor, Dezvaluim...din experienta noastra, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Grup Sapte este o companie care inclina foarte mult catre capitalul uman si asta m-a facut sa ma simt in siguranta - Interviu cu Florina Mihaescu, Manager Agentie Grup Sapte

BrandInfo: "Suntem pe teren impreuna cu voi", "Idei proaspete", "Nimeni nu este perfect, dar echipa G7 poate fi", "Aproape de voi", "Lideri alaturi de lideri", "Perfectionare continua", "Privim spre viitor", "Dezvaluim...din experienta noastra", "Dinamismul informatiei", "Experienta dobandita". Creioneaza aceste cuvinte profilul agentiei Grup Sapte?
Florina Mihaescu: Da, toate aceste expresii ne reprezinta. Suntem o echipa de oameni tineri, profesionisti, dinamici si ne construim viitorul impreuna ca si echipa.
BrandInfo: Grup Sapte are, la inceput de 2009, o structura proprie de 90 angajati, 600 de merchandiseri si o medie lunara de 870 de hostese. Ce reprezinta aceste cifre pentru parcursul Grup Sapte?
Florina Mihaescu: Toate aceste cifre reprezinta o evolutie extraordinara, deoerece ne asigura o foarte buna acoperire nationala, cat si o crestere a calitatii serviciilor si o mare flexibilitate in ceea ce priveste cerintele clientiilor. Practic suntem peste tot!
BrandInfo: "Grup Sapte este o agentie dinamica, o agentie orientata catre client, o agentie cu experienta de 10 ani in implementarea promotiilor in piata, o agentie care abordeaza zilnic peste 3.000 de consumatori transmitand mesajul clientilor". Care este ingredientul care face din Grup Sapte o agentie unica?
Florina Mihaescu: Am reusit sa fim printre cei mai buni in acest domeniu, deoarece suntem o echipa de profesionisti, aplecata catre nevoile clientului, cu o acoperire nationala sustinuta prin doua divizii specializate: BTL si merchandising. Suntem mereu cu un pas inainte in ceea ce priveste organizarea, prin sisteme informatice performante si o vasta baza de date. Totodata, am investit in ceea ce consideram noi ca este cea mai valoroasa resursa, si anume capitalul uman.
BrandInfo: Ati fost prima hostesa pentru Grup Sapte, la scurt timp dupa ce a fost infiintata, in 1998. Care a fost traiectoria urmata, in decurs de 10 ani, de la hostesa la Manager Agentie?
Florina Mihaescu: A fost ca si traiectoria de inaintare pentru Grup Sapte, fireasca! Am avansat pe masura ce Grup Sapte s-a dezvoltat si am trecut prin toate fazele unui proiect. Acest lucru ma ajuta enorm.
BrandInfo: Ati stat alaturi de Grup Sapte inca de la inceput. Care au fost motivele fidelitatii dumneavoastra?
Florina Mihaescu: Grup Sapte este o companie care inclina foarte mult catre capitalul uman si asta m-a facut sa ma simt in siguranta. Intodeauna mi-a dat incredere si suport in initiativele mele. Apoi faptul ca am lucrat cu foarte multi oameni care se bazau pe serviciile Grup Sapte, deci si pe mine m-a facut sa raman aici. Avem clienti mari cu care am colaborat neintrerupt de 10 ani. Si multe alte lucruri care-ti fac bine si te fac sa ramai fidel, este un job complet si am avut posibilitatea sa acumulez mult.
BrandInfo: Ca si Manager de Agentie ati considerat importanta investitia in capitalul uman. A constribuit aceasta investitie la dezvoltarea constanta a agentiei?
Florina Mihaescu: Da, ca dovada, sunt colegi care au ramas fideli Agentiei inca de la inceput.
BrandInfo: Care sunt beneficiile celor 14 ani de experienta in domeniul marketingului si al studiilor de piata?
Florina Mihaescu: In orice domeniu experienta este unul din ingredientele succesului. Industria FMCG in care activeaza Agentia este in stransa legatura cu miscarile care au loc pe piata. Experienta dobandita de-a lungul timpului ma ajuta sa gestionez cu mai multa usurinta schimbarea prin care trece Grup Sapte si imi ofera ocazia sa impartasesc din cunostintele mele si colegilor mei.
BrandInfo: Pregatiti surprize pentru cel de-al 10-lea an de activitate Grup Sapte?
Florina Mihaescu: In al 10-lea an de activitate am pregatit pentru clientii nostrii pachete complete si totodata le punem la dispozitie intreg suportul unei echipe specializate pe nevoile lor. In ceea ce priveste insa surprizele pentru angajati preferam sa le divulgam la momentul potrivit.
BrandInfo: In 2008, Grup Sapte a atins o cifra de afaceri de 6 milioane de euro. Ce asteptari are Managerul Agentiei de la 2009?
Florina Mihaescu: Ne dorim crestere din toate punctele de vedere: cresterea calitatii serviciilor, cresterea increderii partenerilor G7 in noi, cresterea numarului de clienti si bineinteles cresterea cifrei de afaceri.
Grup Sapte este o agentie specializata de BTL si Merchandising avand ca mediu de manifestare in primul rand magazinul. Cu o experienta de 10 ani pe piata romaneasca, Grup Sapte este o agentie dinamica si client oriented. De 10 ani livreaza promotii prin oferirea de servicii integrate, ajutand astfel la promovarea cu succes a brandurilor clientilor sai si la imaginea impecabila a acestora in magazine. In 2008, agentia a avut o cifra de afaceri de 6 milioane de euro. Dintre clientii agentiei, se pot mentiona: Agrana, Alix Avien Cosmetics, Unilever, Heineken Romania SA, Kotanyi, Masterfoods, Nestle Purina, Prodvinalco.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info