• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Clubul Intreprinzatorului Roman, fondat de Banca Transilvania, are 10.000 de membri

Clubul Intreprinzatorului Roman, fondat de Banca Transilvania, are 10.000 de membri

Clubul Intreprinzatorului Roman (CIR), fondat de Banca Transilvania, a atins cifra de 10.000 de membri. Misiunea CIR este de a sprijini oamenii intreprinzatori din intreaga tara, prin activitatile sale grupate pe urmatoarele directii de actiune: sesiuni de training pe subiecte de interes pentru mediul de afaceri; programul de networking; sprijin pentru accesarea fondurilor structurale si consultanta financiar-bancara.

Lansat pe piata la sfarsitul anului 2006, Clubul a organizat pana acum peste 300 de sesiuni de training cu peste 30 de tematici, sustinute in 56 de orase, de catre colaboratori externi si angajati ai Grupului Financiar Banca Transilvania. Primele cursuri din acest an, dedicate micilor intreprinzatori, vor incepe in 29 ianuarie 2009, la Cluj-Napoca si Oradea si vor aborda subiecte de interes pentru aceasta perioada, inclusiv recomandari practice, valabile in perioade dificile.

In completarea ofertei Clubului, a fost initiat, in iunie 2008, un Program de networking, dedicat membrilor, care pot beneficia, pe baza cardului BT Club, de reduceri acordate de catre companiile care fac parte din aceasta retea. In program s-au inscris pana acum 80 de firme, iar discount-urile sunt aplicate la achizitionarea de produse si servicii dintr-o serie foarte variata de  domenii: medical, hotelier, consultanta, IT, turism, produse de larg consum, alimentare, articole de imbracaminte, cosmetice etc.

Obiectivul acestei initiative este acela de a incuraja colaborarea dintre antreprenori si de a creste posibilitatile acestora de identificare a unor parteneri de afaceri. Comunicarea cu membrii CIR se realizeaza, de asemenea, prin intermediul newsletterelor lunare pe care acestia le primesc online, precum si prin intermediul site-ului www.btclub.ro.

Cele 10.000 de firme inscrise in Club reprezinta o dovada a rolului pe care BT il are, ca Banca a Oamenilor Intreprinzatori, in sprijinirea companiilor mici si mijlocii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//