• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Millenium Communications, agentia de PR a Brands International

Millenium Communications, agentia de PR a Brands International

Agentia Millenium Communications va gestiona, prin divizia de PR, comunicarea pentru Brands International, care are in componenta diviziile Nespresso, Habanos si ST Dupont. Millenium Communications a fost aleasa in urma unei licitatii organizate la sfarsitul anului trecut de Brands International, la care au participat agentii importante de PR din Romania.

Pentru inceput, Millenium Communications se va ocupa de promovarea brandului Nespresso, aflat in portofoliul Nestlé Nespresso - lider pe piata cafelei premium capsulate. Agentia va oferi servicii de consultanta in comunicare, va elabora si implementa strategia de comunicare si de promovare a produselor si evenimentelor, va intermedia relatia cu mass-media si va organiza evenimentele pentru presa, atat pentru Nespresso cat si pentru celelalte doua divizii ale Brands International: Habanos si ST Dupont.

"Nespresso este unul dintre cele mai frumos construite branduri din lume. Toate manifestarile brandului sunt incarcate de rafinament si lux. Sa comunici Nespresso este ca si cum ai fi invitat sa faci parte dintr-un club foarte exclusivist", a declarat Bogdan Theodor Olteanu, Director, Divizia PR,  Millenium Communications.

Echipa din cadrul Millenium Communications care va gestiona contul Brands International este formata din: Bogdan Theodor Olteanu – PR Director, Roxana Paulet - PR Manager, Cosmina Coman - Junior PR Executive.

"Este o adevarata placere sa lucrez cu Millenium Communications, o echipa tanara, dinamica, cu idei fantastice de comunicare. Imi plac foarte mult oamenii proactivi care vin in intampinarea nevoilor de promovare, atasati de brandurile cu care lucreaza! Millenium Communications e o astfel de echipa, o echipa de profesionisti, o echipa care pune suflet in ceea ce face. Ma bucur foarte mult ca am ales sa lucrez cu ei pentru promovarea brandurilor din portofoliul Brands International", a spus Mihaela Scaunasu, Marketing Manager Brands International.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//