• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brandient a creat brandul Qlarivia

Brandient a creat brandul Qlarivia

Brandient a creat brandul Qlarivia pentru un produs mai putin obisnuit. Un grup de cercetatori romani a conceput un sistem de purificare a apei, brevetat si medaliat cu aur la Salonul de Inventica de la Bruxelles - Eureka.

Apa este purificata prin reducerea continutului de deuteriu, find astfel adusa la starea ei primordiala. Apa imaculata Qlarivia astfel obtinuta este, in opinia acestor specialisti, un produs cu efecte benefice asupra starii organismului.

Numele a fost creat de Brandient din radacinile "clar" si "vie", iar folosirea initialei Q in loc de C subliniaza caracterul stiintific/tehnologic al procesului de purificare.

Designul de produs a inclus identitatea grafica precum si desenarea formei ambalajului. Abordarea minimalista a ambalajului, prin folosirea transparentei si a culorilor translucide, transmite ideea de simplitate, de puritate si claritate. Partea de creatie grafica este semnata de Cristian Petre, Partener Brandient. Aplicatiile identitatii au inclus designul website-ului www.qlarivia.com desenat de Alin Tamasan, Senior Designer Brandient.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//