• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cu un an inainte de deschiderea oficiala, Loop5 a contractat deja 90% din suprafata

Cu un an inainte de deschiderea oficiala, Loop5 a contractat deja 90% din suprafata

Sonae Sierra, specialistul international in centre comerciale, a anuntat impreuna cu partenerul sau - Fonciere Euris, chiriasii celor 177 de magazine din cadrul centrului comercial Loop5. Aflat in prezent in curs de dezvoltare in Weiterstadt, Germania, noul centru comercial se va deschide in toamna lui 2009 si reprezinta o investitie de 265 milioane de euro.

Cu o suprafata totala de inchiriat de 56.500 de metri patrati si 177 magazine, Loop5 va oferi o selectie de magazine in sectorul fashion si textile ca: Peek & Cloppenburg, cu o suprafata de aproximativ 4.500 metri patrati, C&A - 3.500 metri patrati, H&M - 2.400 metri patrati. in randul chiriasilor renumiti din sectorul fashion va fi inclusa si marca Zapata cu un concept multi-brand (980 metri patrati), Esprit, s. Oliver, New Yorker si Bestseller.

Specialistul in incaltaminte, Dielmann din Darmstadt (1.400 metri patrati) va oferi o selectie diversa si atractiva de incaltaminte alaturi de Deichmann si Roland. In domeniul electronic, Saturn va oferi in cei 4.500 de metri patrati ai magazinului sau o gama variata de produse de ultima generatie.

Loop5 va gazdui si magazine cu produse alimentare - ALDI SÜD.  Se va deschide farmacia dm-drogerie markt cu o suprafata de peste 600 metri patrati si magazinul sportiv Intersport - cu o suprafata de 1.400 metri patrati. Noul centru comercial va gazdui libraria Thalia - 2.000 metri patrati si parfumeria Douglas  - 440 metri patrati. De asemenea, vizitatorii noului centru comercial vor putea marcile: Tommy Hilfiger, Marc O’Polo, Gerry Weber, Biba, G-Star, Swarovski, Fossil si Guess.

Suplimentar, Loop5 va oferi 17 restaurante si cafenele vizitatorilor, care se pot bucura de brand-uri precum Nordsee, specializat in produse de peste, Hotalo - restaurant cu specific asiatic sau restaurantele italienesti Leonardo si Pizza Point. Hikari va prezenta un concept nou de teppanyaki, la fel si Coa - restaurant cu specific asiatic, din Frankfurt. 

In plus, Loop5 va oferi spatii pentru comercianti locali si regionali ca de exemplu: bijuteria Techel din Darmstadt, magazinul pentru copii Faix & Sohne din Darmstadt, brutaria Bormuth si macelaria Hamm din Griesheim. Vereinigte Volksbank Weiterstadt va opera un centru financiar (aproximativ 300 metri patrati) oferind o intreaga serie de servicii financiare. In prezent, se continua discutiile cu potentiali chiriasi regionali.

"Suntem foarte fericiti pentru succesul operatiunilor noastre in Germania. Dorim sa intarim prezenta noastra cu centre comerciale noi, moderne si inovatoare. Loop5 este un exemplu notabil pentru o acceptare a conceptului nostru de catre chiriasi", a declarat  Alvaro Portela, CEO Sonae Sierra.

"Loop5 va deveni destinatia ideala de shopping si petrecere a timpului liber pentru mai mult de un milion de locuitori din zonele invecinate. Tema acestui centru comercial este aviatia - tema care se reflecta in design si arhitectura, unde vizitatorii sunt ghidati prin zonele de "aviatie contemporana" si "pioneri ai zborului", acestea fiind unite printr-un mall "jet age" creand o ambianta unica,  care combina perfect shopping-ul cu relaxarea si distractia", a spus Dirk Nadig, Manager de Dezvoltare Sonae Sierra pentru Loop5.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//