• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BCR are o noua oferta de produse de creditare

BCR are o noua oferta de produse de creditare

Banca Comerciala Romana (BCR) are, de la inceputul acestui an, o noua oferta de produse de creditare retail. Principala imbunatatire priveste modalitatea de stabilire a dobanzilor percepute. Banca trece de la o "dobanda de referinta variabila BCR", la o dobanda "variabila" in functie de indicii de referinta ROBOR/EURIBOR la care se adauga o marja fixa stabilita de banca  functie de tipologia fiecarui produs de creditare.

Astfel, clientul are toate informatiile cu privire la modul de variatie a dobanzii si poate decide in deplina cunostinta de cauza la momentul solicitarii unui credit, fie el un credit de consum securizat/nesecurizat sau un credit ipotecar.

"Am creat produse mai simple de inteles si de utilizat, clientii beneficiind de avantajul alegerii produsului celui mai potrivit situatiei sale", a declarat Sorin Mititelu, Director Executiv al Directiei Dezvoltare Afaceri si Produse Retail din cadrul BCR.

BCR a introdus astfel, pentru produsele de creditare, dobanda variabila in functie de indici de pe piata monetara (ROBOR 3M/6M si EURIBOR 6M) si dobanda fixa pe toata perioada de creditare pentru creditele de consum securizate/nesecurizate si ipotecare in euro si RON.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//