• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Konica Minolta s-a alaturat initiativei Global Compact a Natiunilor Unite

Konica Minolta s-a alaturat initiativei Global Compact a Natiunilor Unite

Konica Minolta Holdings, Inc. (Konica Minolta) a anuntat semnarea initiativei Global Compact a Natiunilor Unite in sprijinul celor zece principii privitoare la drepturile omului, munca, mediu si anti-coruptie.

Initiativa Global Compact reprezinta un cadru de principii de actiune voluntara propus pentru prima data de fostul Secretar General al Natiunilor Unite Kofi Annan in 1999 si lansat oficial in anul 2000. Este o initiativa menita sa rezolve diferite probleme globale de amploare din ce in ce mai mare cum ar fi incalzirea globala, probleme de mediu, inechitati sociale, prin incurajarea fiecarei companii la o dezvoltare durabila.

Aceasta se obtine prin leadership responsabil si creativ si practica de bun cetatean corporativ. Peste 6500 de companii sau organizatii au semnat aceasta initiativa de la inceputul lui ianuarie 2009. Pentru Konica Minolta, responsabilitatea sociala corporativa este esenta managementului sau si compania promoveaza actiunile CSR pe baza filozofiei manageriale "Crearea unei noi valori" si "Carta comportamentului corporativ Konica Minolta".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//