• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Play Smart s-a dovedit a fi o actiune de succes pe litoral

Play Smart s-a dovedit a fi o actiune de succes pe litoral

Evenimentul de vara  "Play Smart" sub sloganul "This Summer… Think Smart! This Summer... Play Smart" este un indemn adresat utilizatorului de PC de a se gandi de doua ori inainte sa achizitioneze o solutie de securitate care sa ii protejeze datele personale si/sau afacerea sa.

Axel Soft IT Group, unic reprezentant al solutiilor de securite ESET NOD32 Antivirus in Romania, a desfasurat aceasta actiune pe plaja de la Mamaia in perioada 1-3 August 2008, publicul tinta reactionand repede si contructiv la aceasta intiativa.

Timp de trei zile, promoterii au informat turistii despre necesitatea si importanta folosirii unei solutii de securitate performante. Discutiile avute cu acestia au avut rolul de a educa viitorul si actualul utilizator de software de securitate si de a-l face astfel mai constient de pericolele la care se poate expune. Au fost abordate teme precum "Antivirus licentiat versus antivirus piratat", "Ce inseamna o solutie de securitate performanta", "Cum alegem solutia de securitate potrivita", etc.
 
Campania a fost derulata in doua etape: Actiunea de informare pe plaja din Mamaia in perioada 1-3 august 2008. Concursul online. Acesta a fost realizat pentru cei care completeaza formularul de inscriere de pe site-ul oficial ESET in Romania, www.eset.ro/concurs. Premiul cel mare este un moto scuter. Inscrierile se fac pana la data de 15 septembrie 2008 iar castigatorul va fi tras la sorti pe data de 17 septembrie 2008 si anuntat pe www.eset.ro/concurs.

Actiunile intreprinse pe plaja de la Mamaia au fost insotite de postul local de televiziune CTV, prin emisiunea in direct "Sistemul complex" cu tematica Software antivirus - NOD32 Antivirus;

"Impactul acestei actiuni a fost mult peste asteptarile noastre. Fedback-ul primit a fost extraordinar de la persoanele abordate pentru o altfel de initiativa de promovare a produselor de securitate a datelor, implicit a solutiile de securitate ESET, ESET NOD32 Antivirus si ESET Smart Security, cat mai ales pentru actiunea de informare si educare pe care am intreprins-o. Ne bucuram ca am intalnit oameni receptivi si ca sunt foarte multi cei care apreciaza astfel de initiative", a declarat Adelina Badea, Project Manager al acestei campanii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//