• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Dobrogea Grup a achizitionat Siveco Business Analyzer

Dobrogea Grup a achizitionat Siveco Business Analyzer

Tot mai multe companii romanesti, din diverse sectoare de activitate, s-au orientat, in ultimii ani, catre investitia in software specializat. Intre produsele IT cele mai accesate de firmele autohtone, un loc privilegiat il ocupa aplicatiile din categoria Business Intelligence (BI).

Managementul performant al activitatilor reprezinta o conditie extrem de importanta in cazul companiilor productive, care desfasoara activitati complexe, ce necesita un control riguros al informatiei si proceselor.

"Tendintele actuale de consum, standardele ridicate de calitate si evolutia recenta a industriei de panificatie din Romania i-au determinat pe producatorii romani sa reevalueze utilitatea instrumentelor IT&C ca factor de succes. Dobrogea Grup, entitate economica 100% romaneasca de mare traditie pe piata romaneasca de morarit si panificatie, de pilda, a investit permanent in modernizarea si tehnologizarea unitatilor proprii.

Recent, managementul grupului de firme din Constanta a fructificat o mai veche colaborare cu Siveco Romania, prin implementarea Siveco Business Analyzer", a declarat Dorin Bara, Deputy Line of Business Director Business Intelligence, in cadrul Siveco Romania.

Dobrogea Grup a dovedit intotdeauna o mare mobilitate in abordarea pietei si in asimilarea noilor instrumente informatice de gestiune a activitatilor. Printre investitiile strategice ale grupului de firme s-au regasit, de-a lungul timpului, atat achizitionarea de tehnologii performante, cat si aceea de sisteme IT moderne de management.

"Unitatile noastre detin, la acest moment, linii tehnologice flexibile, moderne, complet automatizate si computerizate. Cu toate acestea, firmele din cadrul grupului aveau nevoie de o solutie IT care sa faciliteze managerilor analiza si evaluarea oportunitatilor de business. Astfel am demarat, in urma cu aproape un an, implementarea Siveco Business Analyzer, un instrument IT extrem de eficace, dezvoltat de specialistii Siveco Romania. Odata cu punerea in functiune a acestui modul "inteligent", top-managementul Dobrogea Grup a obtinut un suport important in identificarea si analiza tendintelor si oportunitatilor de piata. Astfel, putem sa ne ajustam mult mai usor propria politica de business, obtinand informatii calificate, deosebit de utile in activitatile de planificare, urmarire, control si previziune ale Dobrogea Grup", a declarat Ileana Petre, Project Manager, in cadrul Dobrogea Grup.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//