• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BBDO Worldwide a castigat The Big Won, fiind cea mai premiata retea de publicitate din lume in 2008

BBDO Worldwide a castigat The Big Won, fiind cea mai premiata retea de publicitate din lume in 2008

The Big Won 2008 a desemnat BBDO Worldwide, pentru al treilea an consecutiv, ca fiind cea mai premiata retea de comunicare din lume (Most Awarded Agency Network in the World Across Every Marketing Communications Discipline). Raportul Big Won, fondat in 2003, sumarizeaza cele mai bune rezultate la nivel mondial in comunicare si marketing, din toate disciplinele si canalele.

Performanta de anul trecut a BBDO Worldwide se traduce in: opt agentii BBDO pe primul loc al clasamentului din tarile lor, BBDO New York - cea mai premiata agentie din lume in 2008, patru dintre campaniile dezvoltate de BBDO au fost cele mai premiate la nivel mondial, in categoriile lor (All Media combined, Digital, Alternative & Innovative Media si Posters). Lucrarile premiate includ campania multimedia "Voyeur" pentru HBO - http://www.youtube.com/watch?v=FRWxaqINhZM -  cea mai premiata lucrare publicitara din lume in 2008, sau campania "Cables" pentru BBC - http://theinspirationroom.com/daily/2008/bbc-world-cables/  (ambele create de BBDO New York).

Conform punctajului The Big Won - care ia in considerare atat calitatea cat si numarul premiilor obtinute de agentii in 2008 - BBDO surclaseaza reteaua de pe locul al doilea cu peste 600 de puncte. De altfel, in 2008 BBDO Worldwide a dominat detasat creativitatea din intreaga lume. Mai mult decat clasarea pe primul loc in Big Won, BBDO are primul loc si in The Gunn Report, un alt clasament in functie de premiile de creatie obtinute de agentii si retelele din care fac parte.

De asemenea, BBDO Worldwide este si cea mai premiata retea de comunicare din lume la Festivalul International de Publicitate de la Cannes. "Marile castigatoare in 2008 nu sunt neaparat idei dezvoltate integrat, cat idei care transcend media", a declarat Patrick Collister, autorul si fondatorul The Big Won.

"Telul nostru este sa cream si sa livram cel mai bun si mai captivant continut publicitar – "The Work, The Work, The Work", spune si Andrew Robertson, Presedinte si CEO, BBDO Worldwide, "pentru ca asa sporim valoarea investitiei pe care clientul o face in respectiva lucrare. Acest raport este, asadar, cel mai bun reper pe care il avem despre cum ne descurcam".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//