• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ogilvy a lansat OgilvyInteractive, un joint-venture intre Ogilvy Group si Senior Interactive

Ogilvy a lansat OgilvyInteractive, un joint-venture intre Ogilvy Group si Senior Interactive

Ogilvy Group Romania, unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare integrata din Romania, a lansat OgilvyInteractive pe piata romaneasca printr-un parteneriat cu Senior Interactive, cea mai mare agentie independenta de comunicare online full service. OgilvyInteractive este marca a Ogilvy Group Worldwide.

"La nivelul intregului grup Ogilvy exista o preocupare deja demonstrata pentru dezvoltarea capabilitatilor noastre in mediul digital, domeniu cu un impact major in viitorul industriei noastre. In Romania, ne-am situat printre inovatorii pietei de advertising in ceea ce priveste integrarea domeniului digital in campaniile de comunicare 360º. Odata cu lansarea OgilvyInteractive, in parteneriat cu cea mai mare firma specializata din tara, vom extinde si perfectiona competentele noastre, oferind clientilor solutii inovative in domeniul Interactive si campanii adaptate noilor cerinte ale pietei si consumatorilor", a declarat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.

Acest parteneriat va fi coordonat de catre Mihai Tataru, Managing Director Senior Interactive, si de Vasile Alboiu, Digital Creative Director Ogilvy.

"Prin joint-venture-ul dintre Ogilvy Group si Senior Interactive trecem la un „next level” al sinergiei intre digital si ceea ce am obisnuit sa numim advertising clasic. OgilvyInteractive, noul brand pe care il introducem in piata in 2009, detine deja competente de creatie si strategie din ambele medii si o echipa de client service specializata in digital. Prin intermediul Senior Interactive, clientii au acces la o infrastructura tehnica si de dezvoltare interactiva solida, la care se adauga know-how-ul extensiv din zona de interactive pe care Ogilvy il detine in reteaua internationala si pe care il implementam pe piata din Romania", a adaugat Mihai Tataru.

Oferta OgilvyInteractive include servicii de strategie si creatie specializata pe online, management integrat al campaniilor de comunicare interactiva si dezvoltare de programe de achizitie si loializare de clienti, reprezentand o extindere fireasca a portofoliului de servicii oferite pana in prezent de Ogilvy pentru mediul digital. Prin intermediul diviziei de operatiuni a Senior Interactive, OgilvyInteractive ofera clientilor solutii complete de dezvoltare interactiva, de la concept la implementarea integrala a proiectului si mentenanta pe toata durata de viata.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//