• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Volkswagen Autovehicule Comerciale a vandut mai mult de 500.000 de vehicule la nivel mondial, in 2008

Volkswagen Autovehicule Comerciale a vandut mai mult de 500.000 de vehicule la nivel mondial, in 2008

Pentru prima data in istoria companiei, Volkswagen Autovehicule Comerciale a vandut mai mult de o jumatate de milion de vehicule. Cu 503,025 vehicule comerciale livrate catre clienti, marca a inregistrat cresteri de  2,9 procente fata de anul precedent (in anul 2007: 488,726 unitati livrate).

"In ciuda dificultatilor si tendintelor pietei, in ultimele sase luni ale anului trecut am obtinut cel mai bun nivel de vanzari atins vreodata in istoria companiei, de care, pe buna dreptate, suntem foarte mandri", spune Stephan Schaller, CEO al Volkswagen Autovehicule Comerciale.

Marca a realizat cresteri in special in principalele piete din Europa si America de Sud.Gama T5 (Transporter si Multivan) a avut cele mai multe livrari cu 178,000 unitati (fata de 2007: 191,200 unitati).  Caddy a atins 151,570 de vehicule livrate in 2008 (in 2007:147,130 unitati livrate).

De asemenea, Crafter este in continua crestere cu 51,100 livrari in 2008 (in 2007: 46,160 unitati). Modelele Saveiro si T2, fabricate in Brazilia, au crescut pana la un total de 67,270 de unitati vandute (fata de 2007: 57,440 unitati). In 2008, categoria Camioane si Autobuze a vandut 45,780 camioane (in 2007: 38,820 unitati) si 9,280 autobuze (in 2007: 7,960 unitati).

Volkswagen Autovehicule Comerciale s-a extins continuu pe piata ajungand lider in vanzari in Europa cu 332,372 vehiculele comerciale usoare si a semnalat o crestere de vanzari de 1,1 la suta (fata de 2007: 328,766 unitati). Cele mai importante piete de langa Germania, care au avut 124,850 livrari, (o crestere de 2,3 la suta) au fost in special Franta (cu o crestere de 5,3 la suta) si Italia (o crestere de 14,3 la suta). In Europa Centrala si de Est, au crescut livrarile ajungand la un procent de 22 la suta, pana la aproximativ 49,000 de vehicule.

In America de Sud livrarile au crescut cu 18,6 la suta, pana la 119,100 (fata de 2007: 100,440 unitati). In principalele piete din Brazilia, au fost vandute 105,620 de unitati - o crestere de 23,7 la suta, comparativ cu anul precedent (85,370 unitati).

"In situatia economica actuala clientii nostri continua sa aiba incredere in marca Volkswagen si in modelele noastre. Aceasta incredere va fi, avantajul nostru competitiv in dificilul an 2009. Desigur, vehiculele comerciale Volkswagen nu pot evita schimbarile mediului economic", a declarat Harald Schomburg, membru al consiliului de management al Volkswagen Autovehicule Comerciale divizia vanzari si marketing. "Cu toate acestea, noi ne mentinem obiectivele noastre pe termen lung, de a vinde 750,000 vehicule comerciale usoare in anul 2018".

Noul pick-up, ca si lansarea altor produse, precum si intrarea pe noi piete vor continua sa fie principalele provocari pentru ca marca Volkswagen Autovehicule Comerciale sa fie in continua crestere si in urmatorii ani.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//