• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Simulatorul de depozite de pe www.bancatransilvania.ro, accesat de peste 8000 de vizitatori intr-o luna

Simulatorul de depozite de pe www.bancatransilvania.ro, accesat de peste 8000 de vizitatori intr-o luna

Cei care doresc sa stie ce castiguri le aduc economiile in banca, o pot face accesand "Simulatorul de depozite" postat pe site-ul Bancii Transilvania, la adresa www.bancatransilvania.ro. In decurs de o luna, simulatorul de depozite BT a fost accesat de peste 8.000 de vizitatori unici, inregistrandu-se mai mult de 10.000 de simulari.

Noua aplicatie este unul dintre instrumentele prin care BT ofera consultanta celor interesati de produsele de economisire pe care le ofera, asa incat vizitatorii site-ului pot afla care dintre depozite li se potriveste cel mai bine. "Simulatorul de depozite" este un instrument interactiv, care permite: calcularea sumei pe care o persoana o va avea in cont, dupa un anumit timp, prin constituirea unui depozit la BT, aflarea sumei care trebuie depusa initial, pentru a avea, la termen, suma dorita, calcularea sumei din contul de economii, dupa o anumita perioada, aflarea sumei acumulate, dupa un anumit numar de ani, prin depunerea la banca a unei sume initiale si continuand cu depuneri periodice.

Site-ul Bancii Transilvania a avut, in anul 2008, o medie de peste 12.000 de vizitatori pe zi, BT fiind o prezenta online cautata de public, pentru informare. In acest context, obiectivul postarii pe website-ul companiei a sectiunii de simulator depozite este acela de a comunica si mai eficient cu vizitatorii, de a le prezenta aspectele practice ale optiunilor lor, dar si pentru a folosi tot mai mult site-ul ca un instrument alternativ de vanzare.

Pe site-ul Bancii Transilvania pot fi consultate, de asemenea, informatii despre oferta BT, dedicata clientilor celor 4 linii de afaceri – persoane fizice, IMM-uri, companii, respectiv Divizia Pentru Medici; despre cursul valutar; reteaua de unitati, bancomate si POS-uri etc. Din site-ul bancar pot fi accesate aplicatiile pentru anumite produse si servicii, dar si serviciul de Internet Banking - BT 24, site-urile companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania sau cel al Clubului Intreprinzatorului Roman, fondat de BT. In plus, pe www.bancatransilvania.ro mass-media are o sectiune dedicata, "Centru de presa", in cadrul careia sunt postate noutatile despre activitatea bancii, imagini, detalii despre brandul Banca Transilvania.

"Simulatorul de depozite" este o modalitate suplimentara prin care BT aduce mai aproape de clienti notiuni si alternative de economisire, astfel incat acestia sa primeasca informatiile necesare unei alegeri potrivite.

Banca Transilvania ofera celor interesati informatii despre oferta sa si prin intermediul serviciului de Call Center sau in oricare dintre cele peste 500 de unitati din intreaga tara.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//