SC Johnson a lansat campania Impreuna pentru un mediu mai verde, celebrand ~ 15 ani de prezenta pe piata din Romania. In semn de multumire ~ pentru loialitatea consumatorilor, compania doreste sa le asigure dreptul la un mediu ~ inconjurator ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Impreuna pentru un mediu mai verde, o campanie lansata de SC Johnson
SC Johnson a lansat campania "Impreuna pentru un mediu mai verde", celebrand 15 ani de prezenta pe piata din Romania. In semn de multumire pentru loialitatea consumatorilor, compania doreste sa le asigure dreptul la un mediu inconjurator echilibrat, participand la reimpadurirea zonelor masiv defrisate din Romania.
Romania a pierdut, in ultimii 20 de ani, zeci de mii de hectare de padure, din cauze naturale, dar si ca urmare a actiunii umane, a expansiunilor agricole si urbane. Mediul este afectat atat pe termen scurt, prin cresterea semnificativa a riscului de inundatii, cat si pe termen lung, defrisarile masive afectand negativ evolutia climei. Desfasurata in perioada 15 ianuarie – 15 aprilie 2009, campania "Impreuna pentru un mediu mai verde" ofera consumatorilor de produse SC Johnson ocazia de a contribui si ei la reimpadurirea zonelor puternic afectate de inundatii.
Cu banii adunati pe durata campaniei, SC Johnson va planta, in luna aprilie 2009, sarbatorita pe plan international drept "luna padurii", 25.000 de copaci in doua dintre zonele cu cel mai mare deficit de vegetatie forestiera: Calarasi, judetul cu cele mai multe defrisari din tara, si Maramures, judet puternic afectat de inundatiile din perioada august-septembrie 2008.
Produsele participante la campanie sunt Glade, Pronto si Raid, produse lider de piata in categoria din care fac parte. Fiecare dintre acestea va purta, in perioada 15 ianuare – 15 aprilie, eticheta speciala a campaniei. Cumparandu-le, consumatorii participa alaturi de SC Johnson la reimpadurirea zonelor defrisate.
"Responsabilitatea sociala este perceputa de SC Johnson ca un proces complex care se exinde dincolo de produsele pe care le comercializeaza. SC Johnson si-a redus consumul de combustibil inca de acum 10 ani si ajuta comunitatile in care activeaza pentru a le crea conditii de trai mai bune in ceea ce priveste mediul inconjurator", a declarat Lucian Lazarovici, Trade Strategy & Marketing Manager SC Johnson Romania.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info