• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Impreuna pentru un mediu mai verde, o campanie lansata de SC Johnson

Impreuna pentru un mediu mai verde, o campanie lansata de SC Johnson

SC Johnson a lansat campania "Impreuna pentru un mediu mai verde",  celebrand 15 ani de prezenta pe piata din Romania. In semn de multumire pentru loialitatea consumatorilor, compania doreste sa le asigure dreptul la un mediu inconjurator echilibrat, participand la reimpadurirea zonelor masiv defrisate din Romania.

Romania a pierdut, in ultimii 20 de ani, zeci de mii de hectare de padure, din cauze naturale, dar si ca urmare a actiunii umane, a expansiunilor agricole si urbane. Mediul este afectat atat pe termen scurt, prin cresterea semnificativa a riscului de inundatii, cat si pe termen lung, defrisarile masive afectand negativ evolutia climei. Desfasurata in perioada 15 ianuarie – 15 aprilie 2009, campania "Impreuna pentru un mediu mai verde" ofera consumatorilor de produse SC Johnson ocazia de a contribui si ei  la reimpadurirea zonelor puternic afectate de inundatii.

Cu banii adunati pe durata campaniei, SC Johnson va planta, in luna aprilie 2009, sarbatorita pe plan international drept "luna padurii", 25.000 de copaci in doua dintre zonele cu cel mai mare deficit de vegetatie forestiera: Calarasi, judetul cu cele mai multe defrisari din tara, si Maramures, judet puternic afectat de inundatiile din perioada august-septembrie 2008.

Produsele participante la campanie sunt Glade, Pronto si Raid, produse lider de piata in categoria din care fac parte. Fiecare dintre acestea va purta, in perioada 15 ianuare – 15 aprilie, eticheta speciala a campaniei. Cumparandu-le, consumatorii participa alaturi de SC Johnson la reimpadurirea zonelor defrisate.

"Responsabilitatea sociala este perceputa de SC Johnson ca un proces complex care se exinde dincolo de produsele pe care le comercializeaza. SC Johnson si-a redus consumul de combustibil inca de acum 10 ani si ajuta comunitatile in care activeaza pentru a le crea conditii de trai mai bune in ceea ce priveste mediul inconjurator", a declarat Lucian Lazarovici, Trade Strategy & Marketing Manager SC Johnson Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//