• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Renault vinde obligatiuni convertibile in valoare de trei miliarde euro

Renault vinde obligatiuni convertibile in valoare de trei miliarde euro

Producatorul auto francez Renault intentioneaza sa vanda actionarilor existenti obligatiuni convertibile in valoare de trei miliarde de euro (patru miliarde de dolari), conform unui articol aparut in ziarul francez "Le Figaro", transmite Bloomberg. Directorul de vanzari al Renault, Patrick Blain, a solicitat statului francez finantare suplimentara si a estimat ca va avea nevoie de inca noua miliarde de dolari pentru a functiona normal.

Vanzarile Renault SA, al doilea producator auto din Franta, au scazut luna trecuta cu 29 la suta, din cauza prabusirii pietelor emergente. În 2008, vanzarile producatorului auto au scazut cu 4,2 la suta, la 2,38 milioane de vehicule, de la 2,49 milioane in 2007.
Declinul vanzarilor Renault in decembrie a fost provocat de scaderea cu 41 la suta a vanzarilor pe pietele emergente, inclusiv in Romania, Rusia si statele din Nordul Africii. In Europa, vanzarile au scazut luna trecuta cu 28 la suta, la 87.398 vehicule, si cu 7,2 la suta in 2008, la 1,51 milioane de vehicule.

Vanzarile de autovehicule Dacia in Romania au scazut cu 17 la suta in anul 2008, la 84.708 unitati, fata de 102.062 unitati in 2007. Renault a vandut in Romania anul trecut 106.758 autovehicule, din care 84.708 Dacia si 22.050 Renault. Renault detine 34,5 la suta din piata auto romaneasca, cota de piata pentru marca Dacia fiind de 27,3 la suta, iar pentru marca Renault 7,2 la suta.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//