• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Dacia analizeaza reducerea preturilor masinilor cu 20 la suta

Dacia analizeaza reducerea preturilor masinilor cu 20 la suta

Dacia analizeaza reducerea preturilor masinilor din marja de profit a companiei, iar la masinile din gama sub 10.000 de euro ar putea fi oferite reduceri de pana la 2.000 de euro.

"Chiar cu aceasta scadere de pret Dacia nu poate vinde cat produce in conditiile actuale de piata", a declarat vicepresedintele companiei, Constantin Stroe. In prezent, Dacia comercializeaza masini la preturi incepand de la 6.400 euro, pana la peste 12.000 de euro in cazul variantei break Logan MCV, cu nivel superior de echipare. Directorul general al Dacia, Francois Fourmont, a avertizat, marti, in cadrul unei dezbateri pe tema industriei auto, ca peste 100.000 de salariati din domeniu si-ar putea pierde locurile de munca daca nu se vor gasi solutii de rezolvare a crizei.

"Deocamdata noi nu avem in vedere disponibilizari, perioada februarie-martie nefiind reprezentativa pentru pietele auto din punct de vedere al vanzarilor, dar ulterior, daca programul de rezolvare a crizei nu va da rezultate, este posibil sa renuntam la un schimb, ceea ce ar insemna intre 3.000 si 4.000 de angajati", a spus Francois Fourmont.

Societatea Automobile Dacia a anuntat o noua intrerupere a productiei, pentru doua saptamani, intre 26 ianuarie si 8 februarie, ca urmare a lipsei comenzilor, pe fondul prabusirii pietei interne de autoturisme noi. În decembrie 2008, Dacia a comercializat 3.622 unitati pe piata interna, in scadere cu 55 la suta fata de nivelul inregistrat in aceeasi luna a anului 2007.

Reprezentantii uzinei sustin ca actuala situatie de criza a fost generata in special de comertul cu vehicule de mana a doua provenite din import. Producatorul de automobile abia reluase luni productia, dupa o luna de intrerupere determinata de scaderea drastica a vanzarilor si cresterea stocurilor. Societatea Automobile Dacia a intrerupt pana acum productia intre 11 decembrie 2008 si 11 ianuarie 2009, precum si intre 20 noiembrie si 7 decembrie 2008, dupa alte patru zile de intrerupere, pe 30 si 31 octombrie si 13 si 14 noiembrie.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//